Strona 1 z 1
wymiana silnika
: pt sty 21, 2011 20:34
autor: stonefree
Jeżeli chodzi ci o PN 1,6 gaźnik pierburg 2E2 i RV 1,8 Digifant wtrysk wielopunktowy, to napewno samego silnika nie przełożysz.
wymiana silnika
: pn sty 24, 2011 10:53
autor: Scoti
Jeśli do tego RU posiadasz instalacje elektryczna, pompe paliwa do baku, wydech, przeguby chyba sa wieksze w 1.8, kompletny silnik ze wszystkimi podzespolami najlepiej ze skrzynią; to mozesz sie zabawic jak masz jakies pojecie
Jezeli nie masz kompletu na SWAP'a to nie bierz sie za to.
Tak jak Kolega
stonefree, napisal - samego silnika nie przelozysz
wymiana silnika
: pn sty 24, 2011 19:02
autor: stonefree
marcin_rz1 pisze: chodzi o silnik PM
TO jest z MK1 ?
marcin_rz1 pisze:czy może być winny za to źle ustawiony zapłon ??
A jest ciśnienie w tym cylindrze?
wymiana silnika
: wt sty 25, 2011 10:02
autor: Lipek81
PM to silnik z Audi - 1.8 90KM jak dobrze pamiętam. Taki odpowiednik RP, tylko ułożony wzdłuż. Czyli ktoś już go wcześniej przekładał. RV można przełożyć oczywiście, ale tak, jak koledzy pisali - trzeba mieć komplet na swapa.