Strona 1 z 1

Problem z obrotami GOLF I CABRIO

: śr sty 12, 2011 00:34
autor: szpieg33
Witam mam problem z Golfem I Cabrio 92r 1.8 B pelny wtrysk symbol silnika to 2H , jesli auto jest zimne to zupelnie inaczej chodzi na obrotach to raz a dwa wcale nie ma niskich , obroty - jak daję gazu to czuje ze strasznie slabo sie zbiera i to z takim jak to powiedziec krztuszącym się dźwiękiem to jest praktycznie nie wyczuwalne ale jednak czuć , jesli juz auto nabierze temp to juz normalnie chodzi i sie wkręca , czuć jak nagle sie przełącza ze ssania na normalny tryb tylko dziwna sprawa jest to ze czujniki mam nowe i maja z 5 miesiecy auto wiecej stalo niz jezdzilo na nich , dodam że sonde mam wymienioną na orginal

Problem z obrotami GOLF I CABRIO

: śr sty 12, 2011 00:43
autor: szpieg33
Mysle teraz tak i wymyslilem ze to moze byc wina gazu-sekwencja , gryzie sie z komputerem mianowice opcja w gazie jest taka ze jak parownik sie podgrzeje to dopiero istnieje mozliwosc przełączenia na gaz wiec moze tak samo wprowadza go w błąd z benzyną tylko dziwna akcja jest ze jak odpinam gaz czyli glowne zasilanie LPG to i tak to samo jest .

Problem z obrotami GOLF I CABRIO

: śr sty 12, 2011 01:14
autor: Paweł Marek
Trochę nie do końca zrozumiale piszesz. Opisz co się dzieje na benzynie co na LPG. Jeśli na obu paliwach to układ zapłonowy po pierwsze do sprawdzenia. Sekwencję założyłeś do wtrysku niesekwencyjnego? Może szwankować odcięcie listwy wtryskowej podczas pracy na LPG. A o błędy od lpg w sensie oprogramowania sterownika się nie martw Digi jest na to odporny.

Tylko widze piszą że to wtrysk Digifant a na fotkach w necie widzę wtrysk mechaniczny co tam siedzi u Ciebie?

Re: Problem z obrotami GOLF I CABRIO

: śr sty 12, 2011 15:20
autor: szpieg33
Orginalny silnik GOLF I CABRIO 1.8 2H symbol silnika , pełny wtrysk . Auto jesli jest nie zagrzane to na zimnym silniku nie da sie przelaczyc na gaz , a jesli chodzi o paliwo to nie chodzi tez odpowiednio na benzynie mianowicie zupelnie inaczej sie zbiera to raz a dwa ze wogole nie trzyma obrotow niskich , dopiero jak zlapie temp to zaczyna chodzic normalnie na benzynie czyli juz normalnie sie wkreca i trzyma obroty a jesli chodzi o LPG to tez juz normalnie sie wł no i chodzi jak tralala czyli pozytyw . Moja teza jest taka ze komputer od gazu robi powiklania z komputerem od auta , komp od gazu jest tak sterowany ze na zimnym silniku nie ma prawa sie przelaczyc na gaz wiec tu wprowadza go w blad z paliwem tez , albo wina gazownikow albo gryzie sie komp LPG z komp Auta . Sorki ze tak dziwnie wszystko pisze ale tak jest jak sie jedzie na bronksach 2dni .


Tym razem wymyslilem ze to moze byc jeszcze czujnik spalania stykowego co myslicie o tym ?

Problem z obrotami GOLF I CABRIO

: śr sty 12, 2011 19:41
autor: Paweł Marek
szpieg33, Dajże kolego foto silnika, piszesz że masz sekwencyjny wtrysk gazy i pełny wtrysk benzyny. No więc na pewno takowego nie masz. Daj foto silnika piszę o tym dlatego że w różnych źródłach podają że 2H jest na wtrysku mechanicznym albo na wtrysku digifant więc trzeba zobaczyć co masz pod maską