Strona 1 z 1

1.3 MH problemy z odpaleniem zimnego silnika

: pt sty 07, 2011 12:50
autor: ^Butcher^
Witam!
Silnik w moim golfie to 1.3 na gazniku oznaczenie MH. Od dluzszego czasu pojawiły sie problemy z paleniem auta gdy jest zimny .Porrany rozruch wyglada nastepujaco ,odpalam na benzynie musze go krecic ok 2 min ,i "pompowac" pedałem gazu zeby zagadał gdy juz odpali silnik strasznie nie rowno chodzi i przerywa ,konieczne jest trzymanie go na obrotach bo po zdjeciu nogi z pedału gazu auto od razu gasnie.Samochod przy tym kopci na czarno i czuc nieprzepaloną benzyną.Wymieniłem kable,swiece,kopułke,palec ,przeczyscilem dolot ,poprawiłem wszystkie podscisnienia uszczelniając je.Efekt ? Nic nie pomogło.. Co dziwne gdy auto złapie choc troche temperature wszystko wraca do normy .W samochodzie jest załozona instalacja LPG ,oczywiscie po rozgrzaniu na benzynie przelaczam na lpg i auto chodzi ok ,tylko pod warunkiem ze jest rozgrzane.Co moze byc tego przyczyna ? Co mozna jeszcze sprawdzic ? Z gory dzieki za pomoc.

1.3 MH problemy z odpaleniem zimnego silnika

: pt sty 07, 2011 16:17
autor: thebeast
Może nie masz ssania, zamknięta do końca albo otwarta całkowicie górna przepustnica tzw. rozruchowa? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=372288" onclick="window.open(this.href);return false; Tu jest opisana jedna z możliwości.

1.3 MH problemy z odpaleniem zimnego silnika

: pt sty 07, 2011 17:29
autor: ^Butcher^
Sprawdziłem to własnie , i ta górna "klapka" jest cały czas otwarta ,zarowno na zimnym jak i na ciepłym silniku :/ szukałem info na ten temat ale nie znalazłem nic konretnego ,od czego zaczac zeby sprawdzic co jest nie tak...

1.3 MH problemy z odpaleniem zimnego silnika

: pt sty 07, 2011 18:27
autor: Jarcage
klapka na zimnym silniku powinna być przymknięta, a na ciepłym całkowicie otwarta. sprawdz czy spręzyna od ssania jest dobrze założona, mogla wylecieć

1.3 MH problemy z odpaleniem zimnego silnika

: sob sty 08, 2011 11:41
autor: ^Butcher^
No u mnie wlasnie jest cały czas otwarta .. a ta sprezyna w ktorym miejscu sie znajduje dokładnie?

Bylem teraz sprawdzic , ,sprezyna jest na swoim miejscu , poruszyłem lekko tym mechanizmem i klapka sie zamkła ,odpaliłem auto ale nadal ten sam problem ,strasznei szarpie i przerywa na zimnym ale wystarczy ze pochodzi z 10 min i juz wszystko wraca do normy ,klapka sie otweira czyli ssanie działa...

1.3 MH problemy z odpaleniem zimnego silnika

: śr kwie 13, 2011 18:51
autor: Jeżu
mam ten sam problem co kolega wyżej klapa w moim gaźniku 2e3 1,3 2g mk2 nie powraca do szczeliny tej 3-4 mm tylko jest ciągle otwarta...odpala cieżej jak sie rozgrzeje trzyma równo...może to ten cały siłownik pulldown... ze sprezyna prubowałem ja naciognoc w jedna i druga strone.....to mi sie albo nie otwierała klapka albo nie zamykała wogole....nie mam już sił do tego gaźnika :banghead: .....pomóżcie prosze :los2: