Problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami
Mam problem z obrotami. Czasem jak odpalam go zimnego to ma bardzo niskie obroty (300), czasem się wahają lub spadają prawie do zera.Natomiast gdy samochód przejedzie parę metrów i zatrzymuję się np. na skrzyżowaniu to na luzie stojąc rosną do 2000 i za chwilę spadają do normy (600-500). Rzecz dzieje się tak na benzynie jak i na gazie, gdyż posiadam instalację gazową. Autko pracuje nierówno, czuć to nawet w trakcie jazdy.Samochód to MK3, pojemność 1,8, rocznik 94. Wymieniałem już silniczek krokowy, czujnik cieczy, czyściłem i regulowałem przepustnice (wymienili mi też jakiś czujnik w przepustnicy), wymieniałem sondę lambda. Czy ktoś wie gdzie może leżeć problem?
Problem z obrotami
jak masz taką możliwość to sprawdź gumową podstawę wtryskiwacza tam może być problem jak będzie uszkodzona
Problem z obrotami
Proba dezodorantem - popsikac przy podstawie wtrysku, jak obroty wzrosna to jest nieszczelnosc i podstawa do wymiany... Czesto wlasnie przez zaciaganie lewego powietrza dzieja sie dziwne rzeczy z obrotami.
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
Re: Problem z obrotami
pomiędzy wtryskiem a kolektorem ssącym, wtrysk jest osadzony na takiej gumowej podstawie. Posprawdzaj też przewody od podciśnienia, u mnie jeden sparciał i tamtędy lewe powietrze zasysało i zimny gasł na wolnych a ciepły miał bardzo niskie falujące obroty.GrafRad pisze:Nie za bardzo się znam. Gdzie szukać tej gumowej podstawy wtrysku?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości