Strona 1 z 1
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
: ndz gru 26, 2010 17:59
autor: mazt
Witam, zauważyłem że zawartość płynu w zbiorniczku chłodzącym jest poniżej wartości minimum. Chciałbym się zabrać za wymianę tego płynu tylko szczerze mówiąc nie wiem co było lane wcześniej, bo mam te auto od niedawna. Jest to GOLF IV 1.6 16v z przebiegiem 106000 tys. Moje pytanie co mam wlać tam aby było dobrze i czy ja jako laik mogę zabrać się sam za wymianę czy lepiej zapłacić parę złoty w warsztacie żeby się tym zajęli? Z góry dzięki za odpowiedź.
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
: ndz gru 26, 2010 18:39
autor: Rafał 21
mazt pisze:Z góry dzięki za odpowiedź.
kol.
mazt,to twój wybór kto zrobi tą wymianę
Płyn vw to
G12 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=277338" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
: ndz gru 26, 2010 21:38
autor: Jazz_Blue
Skoro chcesz wymienić płyn, to nie ważne co było wcześniej, spuścisz stary płyn i zalejesz nowy
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
: ndz gru 26, 2010 23:05
autor: wron
mazt pisze:z przebiegiem 106000 tys.
Dziesięciolatki to wszystkie tyle mają
mazt pisze:co mam wlać tam aby było dobrze i czy ja jako laik
mnozesz sam
Na dole przy chłodnicy masz kranik, więc spuszczasz stary płyn, napełniasz nowym. Ori płyn to G12
Re: Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
: pn gru 27, 2010 10:36
autor: mazt
Oczywiście, że mój wybór, natomiast mi chodzi o to czy ja jako laik se z tym poradzę po Waszych wskazówkach.
Jazz_Blue pisze:Skoro chcesz wymienić płyn, to nie ważne co było wcześniej, spuścisz stary płyn i zalejesz nowy
Jeżeli chciałbym dolać to najlepiej by było gdybym dolał oryginalny G12 biorąc pod uwagę fakt, że na pewno był ten lany bo auto było serwisowane w Belgii w ASO ? Poza tym kolor płynu jest czerwony. Bez problemu mogę to zrobić?
wron pisze:mazt pisze:z przebiegiem 106000 tys.
Dziesięciolatki to wszystkie tyle mają
Mój właśnie tyle ma. Full serwis z Belgii. Wszystko sprawdzane w ASO. Poza tym mechanior jak wymieniał rozrząd to stwierdził, że od nowości pasek nie był wymieniany.
wron pisze:mazt pisze:co mam wlać tam aby było dobrze i czy ja jako laik
mnozesz sam
Na dole przy chłodnicy masz kranik, więc spuszczasz stary płyn, napełniasz nowym. Ori płyn to G12
Na kanał muszę wjechać czy wystarczy zajrzeć pod podwozie. Ile płynu muszę wlać do zbiorniczka (aby było między min-max?) i czy muszę wykonać jakieś dodatkowe czynności ?
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
: pn gru 27, 2010 15:27
autor: wojtas46
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 3903c45fd8" onclick="window.open(this.href);return false;
Na tej fotce(zdjęcie zapożyczone) masz pokrętło do spuszczania płynu , po lewej stronie złączek przewodów wentylatora.Powinieneś poradzić sobie bez problemu , ile wlać to będziesz widział przy uzupełnianiu .G12 jest to koncentrat , gdy rozcieńczysz w stosunku 1-1 to masz na ok. -37st.
Mało płynu w zbiorniczku chłodzącym.
: pn gru 27, 2010 17:26
autor: Rafał 21
mazt pisze:Na kanał muszę wjechać czy wystarczy zajrzeć pod podwozie.
mazt, widać że nie czytasz tylko pleciesz swoje dalej . W zamieszczonym pierwszym linku jest ile wchodzi plynu jaki stosunek i zdjęcie gdzie sie spuszcza .. [
kranik też zamieścił kol.
Sztomel fotkę.. Dwie Butelki + woda destylowana odkręcasz zalewasz nowy i po kłopocie !
http://allegro.pl/plyn-chlodniczy-g12-o ... 02950.html" onclick="window.open(this.href);return false;