Zimny silnik i związany z tym problem.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
reedbull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lis 05, 2010 22:22
Lokalizacja: PL-UK
Kontakt:

Zimny silnik i związany z tym problem.

Post autor: reedbull » pt gru 24, 2010 01:05

Witam Panów.
Szukałem na forum odpowiedzi na moje pytanie lecz jej nie znalazłem.

No więc problemem jest zapalenie zimnego silnika. Mianowicie, jeśli bym nie przetrzymał na rozruszniku nie odpaliłbym nigdy.
Filmik:
[youtube][/youtube]

Może to być związane z problemem odpowietrzania baku?
Ma ktoś podobny problem?

PzdR.


Obrazek

tomesko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 19:59
Lokalizacja: Jastrzębia
Kontakt:

Zimny silnik i związany z tym problem.

Post autor: tomesko » pt gru 24, 2010 15:32

Jeśli to dzieje się tylko na niskich temperaturach to raczej nic poważnego .



Awatar użytkownika
reedbull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lis 05, 2010 22:22
Lokalizacja: PL-UK
Kontakt:

Re: Zimny silnik i związany z tym problem.

Post autor: reedbull » pt gru 24, 2010 15:53

tomesko pisze:Jeśli to dzieje się tylko na niskich temperaturach to raczej nic poważnego .
Dzieje się to nie zależnie od temperatury na zewnątrz.
Np. w lecie gdy odpalam rano jest to samo, za każdym razem po ostygnięciu silnika to się powtarza.

PozdR.


Obrazek

tomesko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 19:59
Lokalizacja: Jastrzębia
Kontakt:

Re: Zimny silnik i związany z tym problem.

Post autor: tomesko » pt gru 24, 2010 19:02

reedbull pisze:
tomesko pisze:Jeśli to dzieje się tylko na niskich temperaturach to raczej nic poważnego .
Dzieje się to nie zależnie od temperatury na zewnątrz.
Np. w lecie gdy odpalam rano jest to samo, za każdym razem po ostygnięciu silnika to się powtarza.

PozdR.
A Przewody, świece i reszta wymieniona była dawno czy nie. Bo zużycie tych elementów może mieć na to wpływ. Filtr paliwa także.



Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Zimny silnik i związany z tym problem.

Post autor: tomek mk2 BDE » pt gru 24, 2010 19:08

moze paliwo sie cofa z przewodu zasilajacego. mozna by bylo sprobowac zalozyc zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym



Awatar użytkownika
Edition's
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt paź 05, 2007 09:41
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Zimny silnik i związany z tym problem.

Post autor: Edition's » pt gru 24, 2010 19:59

Sprawdź czy nie ma paliwa w wężykach od podciśnienia. Jeśli jest to znaczy że zawór regulacji ciśnienia paliwa puszcza paliwo. Zawór znajduje się w listwie wtryskowej.



Awatar użytkownika
reedbull
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt lis 05, 2010 22:22
Lokalizacja: PL-UK
Kontakt:

Zimny silnik i związany z tym problem.

Post autor: reedbull » sob gru 25, 2010 14:05

Dzięki Panowie za odpowiedzi. Po Świętach zabiorę się za szukanie usterki.

Poza tym Zdrowych i Wesołych Świąt!

PozdR.

P.S.
Wczoraj zakupiłem nowe przewody BOSH i świece. Ściągam Przewody i szok! Olej w komorze świecy!
Może być powodem uszczelka pod pokrywą zaworów?

PzdR.


Obrazek

tomesko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 19:59
Lokalizacja: Jastrzębia
Kontakt:

Zimny silnik i związany z tym problem.

Post autor: tomesko » sob gru 25, 2010 16:10

reedbull pisze:Wczoraj zakupiłem nowe przewody BOSH i świece. Ściągam Przewody i szok! Olej w komorze świecy!
Może być powodem uszczelka pod pokrywą zaworów?
Może być jak masz w jej okolicach tłusty ciemny nalot, to pewnie jej wina ze sobie powoli ścieka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości