Słabe ogrzewanie ciąg dalszy...

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
woytooo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr cze 08, 2005 17:40
Lokalizacja: Kraków-Miechów
Kontakt:

Słabe ogrzewanie ciąg dalszy...

Post autor: woytooo » wt gru 21, 2010 21:11

Czym zastąpiłeś oryginalne gąbki na klapkach?



Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

Słabe ogrzewanie ciąg dalszy...

Post autor: janek1350 » wt gru 21, 2010 22:49

Możesz mi powiedzieć jak załozyłeś odwrotnie pasek na pompie wody bo nie kojaze tego :grin: a tez mam słabe ogrzewanie. A jak w twoim przypadku jest z temparaturą silnika ? moze masz termostat walnięty.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Słabe ogrzewanie ciąg dalszy...

Post autor: Paweł Marek » śr gru 22, 2010 00:12

Pasek ma iść dołem ile razy można pisać sa rysunki dla niedowiarków.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

adamwwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 21:38
Lokalizacja: Wyszków

Słabe ogrzewanie ciąg dalszy...

Post autor: adamwwy » śr gru 22, 2010 05:08

Ja w 1F mam górą, bo koło od pompy ktoś stoczył tak, że nie ma rowków i nie ma to żadnego znaczenia tak na prawdę którędy idzie pasek, aczkolwiek fabrycznie jest dołem. Jeżdżę tak już ponad 2 lata, a ile jeździł poprzedni właściciel nie mam pojęcia. Co do Twojego problemu to tak jakby była zapowietrzona.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Słabe ogrzewanie ciąg dalszy...

Post autor: Paweł Marek » śr gru 22, 2010 09:26

adamwwy, koło pompy nie jest rowkowane, ślady rowków robią się po latach pracy na pasku wielorowkowym. Założenie paska góra skutkuje słabym obiegiem cieczy chłodzącej - co wynika z konstrukcji pompy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Słabe ogrzewanie ciąg dalszy...

Post autor: Paweł Marek » śr gru 22, 2010 20:37

H@lski, zwróciłeś mi uwagę nieakuratnie, ponieważ zareagowałem na fragment:
adamwwy pisze:nie ma to żadnego znaczenia tak na prawdę którędy idzie pasek
oraz zdenerwowany nie jestem :) za blisko święta są.
Idzie o to żeby zminimalizować szkody jakie poniosą użytkownicy forum czytający takie teksty. Od tego jest mod. Kapewu?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

adamwwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 21:38
Lokalizacja: Wyszków

Słabe ogrzewanie ciąg dalszy...

Post autor: adamwwy » czw gru 23, 2010 02:39

Trochę to dziwne bo ja tak mam od 2 lat i trochę tak przejechałem (ponad 35tyś) i nic się z tym nie dzieje złego więc wątpię, aby jakiekolwiek szkody z tego wynikły. Nie grzeje się bardziej niż Passat b4 który ma pasek dołem, ani żadnych innych odchyłów nie ma. Ale dobrze, że napisałeś, tylko mam takie pytanie: nie wydaje Wam się głupio, że po gładkim kole chodzą rowki paska?? Zwykle jest tak, że jak jest koło gładkie to pasek pracuje grzbietem?? Mi się wydawało, że w b4 są rowki... Co do konstrukcji pompy to teoretycznie masz rację (sam też się kiedyś zastanawiałem co się dzieje, gdy pompa pracuje w drugą stronę) ale praktycznie nie ma żadnej różnicy, przynajmniej w moim przypadku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości