Strona 1 z 3
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
: ndz gru 12, 2010 13:02
autor: zielu
mam problem z moim silnikiem..
objawia się to tak ze czasami przy gwałtownym przyśpieszeniu czuć jakby auto łapało jakiegoś muła i czuć że coś go hamuje...
a największym objawem jest to że przy 4500tys. (mniej więcej dokładnie tyle) zaczyna przerywać i nie chce przeskoczyć na wyższe obroty tylko tak przerywa przy tych 4500...
wymieniłem nie dawno pompę paliwa, kable, i filtr paliwa, po wymienię filtra paliwa jakby odczułem różnice bo się wkręcał normalnie ale teraz znów problem wrócił po krótkim czasie, (chyba nie możliwe by tak szybko się filtr zabrudził
) jeszcze do ostatniego tankowania dolałem dodatku k2 do czyszczenia układu paliwowego,
co do filtra powietrza to jeżdżę na stożku, przepustnica jest czysta a jak wypiąłem wężyk z regulatora ciśnienia paliwa to nie śmierdzi...
co to może być:?:
2,0 8V ady
: ndz gru 12, 2010 13:18
autor: tobi19761
Kata już nie masz?
2,0 8V ady
: ndz gru 12, 2010 13:32
autor: trollu
Hall
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: ndz gru 12, 2010 13:56
autor: zielu
tobi19761 pisze:Kata już nie masz?
kat wywalony
(wydech w ogóle jest jest z RPka)
trollu pisze:Hall
co
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: ndz gru 12, 2010 14:08
autor: trollu
zielu pisze: trollu napisał(a):Hall
co
Hall, taki czujnik.
Jest w aparacie zapłonowym. Przerabiałem to w wakacje jak gasł na gorącym, to akurat była wina czujnika położenia wału ale raz zauważyłem ze odcina przy ok 4500-5000 obr i ma muła od 3000. wymieniłem halla i jak ręką odjął. zresztą opisywałem to juz na forum
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: ndz gru 12, 2010 14:54
autor: zielu
a jak go dokładnie sprawdzić
bo na forum znalazłem informacje ale nie konkretne... wiem ze gdzieś diodę trzeba podłączyć i powinna mrugać czy coś. a dokładniej
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: ndz gru 12, 2010 18:30
autor: zielu
dodam jeszcze ze silnik odpala równie dobrze na ciepłym jak i zimnym silniku i obroty na biegu jałowym również równo trzyma zawsze...
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: ndz gru 12, 2010 19:22
autor: trollu
odpalanie na ciepłym a zimnym to bardziej od czujnika położenia wału zależy - przynajmniej u mnie tak było jak był padnięty.
co do sprawdzania Halla to ja sie nie bawiłem - kupiłem używkę i hula. tam są 3 piny, o ile dobrze kojarzę to 1 i 3 trzeba by zewrzeć,a le nie jestem pewien. Spróbuj go odpiąć - silnik na pewno będzie pracował tylko nie wiem czy będzie jakaś zmiana.
Ja bym go obstawiał w ciemno - opisałeś przypadłości typowe dla jego awarii
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: ndz gru 12, 2010 21:42
autor: spawacz
pewnie nie dostaje paliwa tyle ile ma dostac, posprawdzaj filtr paliwa, ew regulator cisniena paliwa.
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: ndz gru 12, 2010 22:00
autor: zielu
spawacz pisze:pewnie nie dostaje paliwa tyle ile ma dostac, posprawdzaj filtr paliwa, ew regulator cisniena paliwa.
najpierw przeczytaj co było napisane
zielu pisze:wymieniłem nie dawno pompę paliwa...i filtr paliwa...wypiąłem wężyk z regulatora ciśnienia paliwa to nie śmierdzi...
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: ndz gru 12, 2010 22:04
autor: spawacz
Chlopie wez jeszcze 1 ten filtr wymien.
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: pn gru 13, 2010 14:42
autor: zielu
a czy jeśli czujnik jest sprawny to po odłączeniu kostki powinna być jakaś różnica
bo odłączyłem ją i nie było kompletnie żadnej
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: pn gru 13, 2010 15:04
autor: Paweł Marek
zdaje się od razu silnik przechodzi w tryb awaryjny, jest słabszy i ma niższe odcięcie obrotów, ale chyba nie 4500 tylko ok 5000
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr.
: pn gru 13, 2010 15:11
autor: zielu
albo za pomocą miernika jak sprawdzić ten czujnik
żeby nie rozbierał i nie wymieniał na darmo... (nie mam aktualnie możliwości podłączenia do VAGa)