problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adas86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 09, 2007 17:17
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: adas86 » sob gru 11, 2010 19:30

witam wszystkich ktorzy maja jakies pojecie na temat mechaniki mam problem od jakiegos czasu z wolnymi obrotami na biegu jalowym w swoim golfie problem polega na tym ze przy dodaniu i odpuszczeniu gazu obroty schodza na 1100 i nie schodza nizej a zrobilo mi sie to od wyczyszczenia przepustnicy i wymyciu silniczka krokowego jak ktos wie co to moze byc to prosze o pomoc!!!

co zrobilem: 4 rzy sprawdzany byl rozrzad i wszystko jest ok
wymienilem silnik krokowy troszke pomoglo ale dalej to nie to
czujnik temperatory i dalej lipa
ustawianie zaplonu pomoglo ale auto oslablo znacznie i ma dziore z dolu

wiec pomysly mi sie koncza


auto powinno miec uziemienie

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: Paweł Marek » sob gru 11, 2010 20:30

Wróć do właściwego ustawienia zapłonu to po pierwsze (6 stopni na jałowym). Sprawdź rozrząd dla pewności jueśli był zmieniany - chodzi o ustawienie na znaki. Pytanie czy zachowałeś po tych robotach idealną szczelność, czyli uszczelka pod przepustnicą, rurki i uszczelka od regulatora, wężyk od przepustnicy do trjóniczka i dalej do regulatora cis. paliwa i do puszki filtra powietrza. Odma bo tam gmerałeś wyjmując regulator. Zostanie jeszcze podstawowe ustawienie przepustnicy - wykręcasz wkręt, dajesz pod jego koniec cienkie papierek, wkręcasz do chwili aż bibułka się nie wysuwa i od tego momentu wkręcasz jeszcze pół obrotu. Kontrujesz nakrętką i koniec. Stawiam jednak na to że poprawne ustawienie zapłonu przy idealnej szczelności wszystkiego załatwi sprawę.

I jeszcze jedna sprawa - taki objaw dają czasem wypadające zapłony ze wszystkich możliwych przyczyn - prowadzi do obrotów a sterownik próbuje skompensować otwierając za bardzo regulator - i paradoksalnie obroty mogę zrobić się chwilowo za wysokie. Miałem taki problem i ustąpił po zmianie kabli


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
adas86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 09, 2007 17:17
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: adas86 » sob gru 11, 2010 20:38

a wiec co do tego co mowisz to rozrzad zmieniany byl i sprawdzony byl 4razy wszystko gra idealnie znaki itd wezyk jest nowy z kolektora ssacego do listwy wtryskowej 3jniczka niema bo jest stozek i niema puszki a szczelnosc jest chyba ok bo przepusnice usadzilem na reinsie odma jest nowa wiec juz niemam innych pomyslow a srobke tez ustawilem adaptacji sie nieda zrobic w tym silniku wiec korde juz niewiem


auto powinno miec uziemienie

Awatar użytkownika
adas86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 09, 2007 17:17
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: adas86 » sob gru 11, 2010 20:40

swiece ,kopulka,i palec jest nowy przewody sa tez nowe


auto powinno miec uziemienie

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 12, 2010 00:11

nie.
adas86, ustaw zapłon jak ma być, na cienki znak na kole zamachowym,napisz co się będzie dalej działo inaczej trudno radzić jak coś jest nie zrobione jak należy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
adas86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 09, 2007 17:17
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: adas86 » ndz gru 12, 2010 10:26

zaoplon ustawilem dzis tak jak ma byc i obroty po dodaniu i odpuszczeniu gazu zejda do granicy tysiaca poczym podniosa sie na 1200 i bardzo powoli schodza w dol a jak wlacze np swiatla to szybciej zejda jak dostaje pobor pradu


auto powinno miec uziemienie

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 12, 2010 11:08

a dokładniej z tą szczelnością? Wszystko łącznie z odmą i cienkimi weżykami sprawdzone? - tak mi to pasuje że gdzieś jest nieszczelność - wystarczy nawet jak na wężu do serwa zaślepki z niewykorzystanych króćców spadną. Zajrzyj jeszcze do wezyka podc. od regulatora cis. paliwa czy niema w nim beznyny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
adas86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 09, 2007 17:17
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: adas86 » ndz gru 12, 2010 11:20

podjade dzis do kumpla i przejze raz jeszcze wszystkie wezyki zeby miec pewnosc ze to jest toi napisze co i jak


auto powinno miec uziemienie

Awatar użytkownika
adas86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 09, 2007 17:17
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: adas86 » ndz gru 12, 2010 17:50

wiecuie co poczytalem na innych forach troszke i spotkalem sie z takim samym problemem u innego kolegi i pisal ze wymienil czujnik temp.cieczy i problem zniknol ja go tez zmienilem ale w sklepie dali mi z niebieska obwodka a ja mialem z zolta czy jest jakas roznica pomiedzy czujnikami??????????


auto powinno miec uziemienie

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 12, 2010 18:37

adas86 pisze:jakas roznica
niema, ma być dobrej firmy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
adas86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw sie 09, 2007 17:17
Lokalizacja: przemysl
Kontakt:

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: adas86 » ndz gru 12, 2010 21:43

powiem kolego ze chyba jest roznica bo na niebieskim jest troszke lepiej jak na starym ale nie dokonca pojade wymienie na taki jak byl czyli zolty i zobacze co dalej aaa czy da rady zresetowac digifanta??? jak tak to w jaki sposob???? bo odlanczalem tyle roznych zeczy ze moze trzeba go zresetowac??


auto powinno miec uziemienie

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e

Post autor: spawacz » ndz gru 12, 2010 22:07

adasku odepnij na noc kleme + i przeluz ja na mase, rano zapnij norlanie i daj mu pochodzic z 10min na bez ruszania gazu itp. ma pomoc.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości