problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
witam wszystkich ktorzy maja jakies pojecie na temat mechaniki mam problem od jakiegos czasu z wolnymi obrotami na biegu jalowym w swoim golfie problem polega na tym ze przy dodaniu i odpuszczeniu gazu obroty schodza na 1100 i nie schodza nizej a zrobilo mi sie to od wyczyszczenia przepustnicy i wymyciu silniczka krokowego jak ktos wie co to moze byc to prosze o pomoc!!!
co zrobilem: 4 rzy sprawdzany byl rozrzad i wszystko jest ok
wymienilem silnik krokowy troszke pomoglo ale dalej to nie to
czujnik temperatory i dalej lipa
ustawianie zaplonu pomoglo ale auto oslablo znacznie i ma dziore z dolu
wiec pomysly mi sie koncza
co zrobilem: 4 rzy sprawdzany byl rozrzad i wszystko jest ok
wymienilem silnik krokowy troszke pomoglo ale dalej to nie to
czujnik temperatory i dalej lipa
ustawianie zaplonu pomoglo ale auto oslablo znacznie i ma dziore z dolu
wiec pomysly mi sie koncza
auto powinno miec uziemienie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
Wróć do właściwego ustawienia zapłonu to po pierwsze (6 stopni na jałowym). Sprawdź rozrząd dla pewności jueśli był zmieniany - chodzi o ustawienie na znaki. Pytanie czy zachowałeś po tych robotach idealną szczelność, czyli uszczelka pod przepustnicą, rurki i uszczelka od regulatora, wężyk od przepustnicy do trjóniczka i dalej do regulatora cis. paliwa i do puszki filtra powietrza. Odma bo tam gmerałeś wyjmując regulator. Zostanie jeszcze podstawowe ustawienie przepustnicy - wykręcasz wkręt, dajesz pod jego koniec cienkie papierek, wkręcasz do chwili aż bibułka się nie wysuwa i od tego momentu wkręcasz jeszcze pół obrotu. Kontrujesz nakrętką i koniec. Stawiam jednak na to że poprawne ustawienie zapłonu przy idealnej szczelności wszystkiego załatwi sprawę.
I jeszcze jedna sprawa - taki objaw dają czasem wypadające zapłony ze wszystkich możliwych przyczyn - prowadzi do obrotów a sterownik próbuje skompensować otwierając za bardzo regulator - i paradoksalnie obroty mogę zrobić się chwilowo za wysokie. Miałem taki problem i ustąpił po zmianie kabli
I jeszcze jedna sprawa - taki objaw dają czasem wypadające zapłony ze wszystkich możliwych przyczyn - prowadzi do obrotów a sterownik próbuje skompensować otwierając za bardzo regulator - i paradoksalnie obroty mogę zrobić się chwilowo za wysokie. Miałem taki problem i ustąpił po zmianie kabli
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
a wiec co do tego co mowisz to rozrzad zmieniany byl i sprawdzony byl 4razy wszystko gra idealnie znaki itd wezyk jest nowy z kolektora ssacego do listwy wtryskowej 3jniczka niema bo jest stozek i niema puszki a szczelnosc jest chyba ok bo przepusnice usadzilem na reinsie odma jest nowa wiec juz niemam innych pomyslow a srobke tez ustawilem adaptacji sie nieda zrobic w tym silniku wiec korde juz niewiem
auto powinno miec uziemienie
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
swiece ,kopulka,i palec jest nowy przewody sa tez nowe
auto powinno miec uziemienie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
nie.
adas86, ustaw zapłon jak ma być, na cienki znak na kole zamachowym,napisz co się będzie dalej działo inaczej trudno radzić jak coś jest nie zrobione jak należy.
adas86, ustaw zapłon jak ma być, na cienki znak na kole zamachowym,napisz co się będzie dalej działo inaczej trudno radzić jak coś jest nie zrobione jak należy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
zaoplon ustawilem dzis tak jak ma byc i obroty po dodaniu i odpuszczeniu gazu zejda do granicy tysiaca poczym podniosa sie na 1200 i bardzo powoli schodza w dol a jak wlacze np swiatla to szybciej zejda jak dostaje pobor pradu
auto powinno miec uziemienie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
a dokładniej z tą szczelnością? Wszystko łącznie z odmą i cienkimi weżykami sprawdzone? - tak mi to pasuje że gdzieś jest nieszczelność - wystarczy nawet jak na wężu do serwa zaślepki z niewykorzystanych króćców spadną. Zajrzyj jeszcze do wezyka podc. od regulatora cis. paliwa czy niema w nim beznyny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
podjade dzis do kumpla i przejze raz jeszcze wszystkie wezyki zeby miec pewnosc ze to jest toi napisze co i jak
auto powinno miec uziemienie
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
wiecuie co poczytalem na innych forach troszke i spotkalem sie z takim samym problemem u innego kolegi i pisal ze wymienil czujnik temp.cieczy i problem zniknol ja go tez zmienilem ale w sklepie dali mi z niebieska obwodka a ja mialem z zolta czy jest jakas roznica pomiedzy czujnikami??????????
auto powinno miec uziemienie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
niema, ma być dobrej firmyadas86 pisze:jakas roznica
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
powiem kolego ze chyba jest roznica bo na niebieskim jest troszke lepiej jak na starym ale nie dokonca pojade wymienie na taki jak byl czyli zolty i zobacze co dalej aaa czy da rady zresetowac digifanta??? jak tak to w jaki sposob???? bo odlanczalem tyle roznych zeczy ze moze trzeba go zresetowac??
auto powinno miec uziemienie
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
problem z silnikiem 2.0 oznaczenie 2e
adasku odepnij na noc kleme + i przeluz ja na mase, rano zapnij norlanie i daj mu pochodzic z 10min na bez ruszania gazu itp. ma pomoc.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości