Zobaczcie filmik który nagrałem :[youtube][/youtube]
Ruszając dłonią silnik, właśnie tak się porusza. Dodam że ta poduszka jest nowa.
Objawy są takie, że podczas ruszania, czy podczas jazdy po dołach lewarek rusza się w tą i z powrotem :/ Tak ma być?
BORA - Luz poduszki silnika - film
: pn gru 06, 2010 23:52
autor: trollu
TomiTT pisze: Tak ma być?
raczej nie. miałem okazję jechać kilka razy cordobą II 1.6 wuja (może ten sam silnik co u Ciebie) i tez lata lewarek. baaaaardzo delikatnie mówiąc jest to meeeeeega irytujące. ja bym nie mógł jeździć z takim czymś. nie wiem czy ten typ tak ma ale ja bym się tym zajął
BORA - Luz poduszki silnika - film
: wt gru 07, 2010 10:12
autor: TomiTT
nie mogę uwierzyć, że tak ma być. Już 2 poduszki wymieniłem, jedna ta co widać druga pod skrzynią. Wyeliminował ktoś już ten luz?
BORA - Luz poduszki silnika - film
: wt gru 07, 2010 20:06
autor: robidid311
...tak ma być,te poduch muszą być z luzem..i własnie chodzi tylko o poduche skrzyni
wrr, niesamowite:) denerwujące, ale jeśli ten typ tak ma to trudno
BORA - Luz poduszki silnika - film
: śr gru 08, 2010 13:22
autor: mazt
TomiTT, ale z Ciebie niedowiarek. Ja już się do tego przyzwyczaiłem. W ogóle nie zwracam na to uwagi. Bierz przykład ze mnie
BORA - Luz poduszki silnika - film
: śr gru 08, 2010 14:25
autor: TomiTT
postaram się, bo kocham moją bestię a napiszcie czy też macie delikatny luz układu kierowniczego który objawia się delikatnym stukaniem na dołkach?
BORA - Luz poduszki silnika - film
: śr gru 08, 2010 17:00
autor: Jacek75
Maglownica to znana usterka, zakładając że to maglownica a nie jakies gumki...
BORA - Luz poduszki silnika - film
: śr gru 08, 2010 17:55
autor: TomiTT
no zawieszenie na 100% jest ok. To co w wypadku jeśli jest to usterka magla?
BORA - Luz poduszki silnika - film
: śr gru 08, 2010 23:24
autor: trollu
no to powiem wam ze VW pojechał z tą poduchą
BORA - Luz poduszki silnika - film
: czw gru 09, 2010 10:32
autor: Jacek75
Przekładnia do wymianki.
Re: BORA - Luz poduszki silnika - film
: sob mar 03, 2012 15:11
autor: TomiTT
Zrobię odkop ponieważ poradziłem sobie z problemem Potrzebne są dwa kawałki gumy o grubości około 10mm. Trzeba wyciąć z niej kwadraty około 50x50mm.
Następnie wcisnąć je pomiędzy obudowę poduszki a jej trzpień przykręcany do skrzyni. Gumy nie wciskać do końca, tylko zostawić na widoku około 2 cm, po to aby plastikowymi opaskami zaciskowymi ścisnąć obydwie gumy do wcześniej wspomnianego trzpienia.
Po odbyciu jazdy próbnej, lewarek praktycznie nie rusza się przy dodawaniu i ujmowaniu gazu, więc luz fabryczny został skasowany. Na karoserię nie przenoszone są żadne drgania, jest jak przed modyfikacją