Strona 1 z 1

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: wt lis 30, 2010 15:15
autor: sebo_gti
Witam.
Na forum nie znalazłem lub źle szukałem.
Ma m golfa 93 rok GTi i mam problem z odpalaniem jak juz odpali to chodzi chwile i zaczyna całym silnikiem szarpać(nawet przy dodawaniu gazu) i gaśnie.Później problem z odpaleniem.
Mam LPG więc spróbowałem odpalić na gazie i złapał nawet nie szarpie jak dodaje gazu.Iskra na świecach jest. Dodam że mam przerwany kabelek od temperatury oleju.


Nie mam pomysłu co to może być,że tak dziwnie chodzi.

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: wt lis 30, 2010 15:36
autor: trollu
czuli ogólnie problem na benzynie?
u mojego kumpla w fordzie to na benie już w ogólnie nie chodził. wtryski popadały.
ja bym sprawdził na Twoim miejscu zasilanie paliwem, wtryski, pompa, foltr

Re: Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: wt lis 30, 2010 22:19
autor: sebo_gti
trollu pisze:czuli ogólnie problem na benzynie?
u mojego kumpla w fordzie to na benie już w ogólnie nie chodził. wtryski popadały.
ja bym sprawdził na Twoim miejscu zasilanie paliwem, wtryski, pompa, foltr
No tylko na benzynie

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: wt lis 30, 2010 23:01
autor: trollu
benzynę tankujesz zawsze na 1 stacji? może licha bryna
ja bym się zainteresował układem paliwowym, tak jak pisałem wcześniej

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: wt lis 30, 2010 23:39
autor: Paweł Marek
weź wstępnie posprawdzaj stan świec kabli kopułki i czujniki temperatury płynu przy głowicy i powietrza w przepływce, wszystko opisane na forum.

Re: Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: śr gru 01, 2010 22:32
autor: sebo_gti
Paweł Marek pisze:weź wstępnie posprawdzaj stan świec kabli kopułki i czujniki temperatury płynu przy głowicy i powietrza w przepływce, wszystko opisane na forum.

tak jak mówie iskra na swiecach jest.Dziś go próbowałem odpalic.Jak odpalił to chodził normalnie miał 2 tys obr bo zimny.Wszystko było oki gdziestak po ok. 2 minetach zaczęły obroty spadać i znów zaczeło szarpać.

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: śr gru 01, 2010 22:58
autor: trollu
co do świec i kabli - jakby one były walnięte to nie chodziłby na brynie jak i na gazie. jak na zimnym chodzi a na ciepłym nie to może coś z ssaniem? Na zimnym daje więcej plaiwa i jest ok, jak się zagrzeje to zmniejsza dawkę i jest problem

Re: Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: śr gru 08, 2010 22:24
autor: sebo_gti
trollu pisze:co do świec i kabli - jakby one były walnięte to nie chodziłby na brynie jak i na gazie. jak na zimnym chodzi a na ciepłym nie to może coś z ssaniem? Na zimnym daje więcej plaiwa i jest ok, jak się zagrzeje to zmniejsza dawkę i jest problem
Wyjasniło sie co sie stało.Zapomniałem tutaj napisać. Kilka dni temu zalalem kilka litrów benzyny i chodził cały czas.Okazuje sie że wskażnik paliwa jest popsuty bo pokazuje że benzyna jest a w baku sucho....

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: śr gru 08, 2010 23:21
autor: trollu
sebo_gti pisze:a w baku sucho....
:panna:
od razu przypomniała mi się historia jak kumpel z ojcem w Mk3 1.8 pompę paliwa wymieniali, pompa nówka, chodzić dalej nie chce a w baku gwizda :lol:

Re: Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

: czw gru 09, 2010 09:23
autor: sebo_gti
trollu pisze:
sebo_gti pisze:a w baku sucho....
:panna:
od razu przypomniała mi się historia jak kumpel z ojcem w Mk3 1.8 pompę paliwa wymieniali, pompa nówka, chodzić dalej nie chce a w baku gwizda :lol:

no najprostsza rzecz hehe.Tak to bym wymieniał i wymieniał a efektu by nie było:)