Strona 1 z 1

Woda z tłumnika

: pt lis 05, 2010 15:04
autor: denisz
generalnie woda w wydechu to rzecz normalna - na zimnym silniku widać to bardziej bo nie ma temperatury do zmiany w parę wodną.
Oczywiście są pewne granice co do ilości.

Złe paliwo - jak najbardziej prawdopodobne.

Jeśli nie wkręca sie powyżej tych 4500, to może być problem paliwa ale też i inny. Sprawdź czy są błędy w sterowniku.

Woda z tłumnika

: pt lis 05, 2010 16:54
autor: trollu
co do wkręcania to może też być zapchany filtr paliwa. Kumpel w 1.9tdi miał przytkany filtr, na wolnych chodził ok ale na biegu, pod obciążeniem paliwa mu brakowało i nie wkręcał się tak jak powinien

Woda z tłumnika

: pt lis 05, 2010 17:39
autor: piteR-ek
tryb awaryjny

Woda z tłumnika

: pt lis 05, 2010 18:38
autor: Damian3942
co do wody to weź go na drogę z większą predkością dozwoloną i go przegoń (z umiarem oczywiście)

Woda z tłumnika

: pt lis 05, 2010 19:58
autor: denisz
Damian3942 pisze:co do wody to weź go na drogę z większą predkością dozwoloną i go przegoń (z umiarem oczywiście)
dobra rada ale MarekMiskiewicz pamietaj żeby najpierw wymienic, to podejrzane paliwo

Woda z tłumnika

: ndz lis 07, 2010 22:09
autor: spampudlo
Prawdopodobnie masz zapchanego kata i silnik się nie kręci wysoko. Kat ogranicza przepływ spalin a co za tym idzie temperatura tłumików jest niska i woda się skrapla. Sprawdz układ wydechowy

Woda z tłumnika

: ndz lis 07, 2010 23:32
autor: trollu
woda tak czy siak się będzie wydzielać. na chemii było

Woda z tłumnika

: wt lis 09, 2010 01:30
autor: adriano999
To normalne, że woda zbiera się w układzie wydechowym. A do tego Ty masz jeszcze gaz w samochodzie. Podejrzewam, że robisz krótkie odcinki a co za tym idzie woda nie odparuje gdyż układ jest niedogrzany. Tak jak kolega pisał zalej go benzyną ( tam gdzie sporo ludu tankuje ) i pojeździj nim trochę po drogach kręcąc troszkę wyżej tak z 3,5 - 4 tys
A co do obrotów to skoro piszesz iż dzieje się tak tylko na benzynie to proponuje udać się do mechanika aby zbadał samochód. Być może jest to filtr paliwa ewentualnie pompa nie daje rady podać większej dawki paliwa albo zupełnie coś innego ;]