Strona 1 z 1
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
: czw paź 28, 2010 23:09
autor: killah
Elo
mam pytanie które mnie nurtuje. Przy swapie na 2.0 agg z 1.8 aam zostawiłem skrzynię z 1.8. W tym momencie nie bardzo wiem jaki licznik powinienem wstawić. Czy zostawić od 1.8 tylko taki z mfa kupić czy od 2.0 ? wg mnie będzie lepszy 1.8 ale fajnie by było poznać opinię waszą w tym temacie
Jeśli chodzi o odczyty mfa ze spalaniem to pewnie mogę zapomnieć o dokładnych pomiarach przy obu licznikach? chciałbym za to wiarygodną prędkość mieć pokazywaną
pzdr,
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
: czw paź 28, 2010 23:14
autor: Paweł Marek
oczywiście istotna jest skrzynia czyli jej przełożenia, zostawiasz stary od 1.8. Co do mfa nie widzę problemu wskazania będa prawidłowe
Re: Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
: pt paź 29, 2010 19:36
autor: killah
Paweł Marek pisze:oczywiście istotna jest skrzynia czyli jej przełożenia, zostawiasz stary od 1.8. Co do mfa nie widzę problemu wskazania będa prawidłowe
ok licznik będzie taki który pasuje do 1.8 z mfa ale z tym spalaniem? to będzie spalanie dla silnika 1.8 pokazywać?
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
: pt lis 05, 2010 23:06
autor: killah
mam jeszcze pytanie w sprawie kontrolek oleju
gdzieś wyczytałem że jak będą się różnić to może mi piszczeć jak się silnik zagrzeje? wie ktoś coś na ten temat?
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
: pt lis 05, 2010 23:38
autor: killah
licznik 1.8 jak najbardziej pasuje pod względem prędkości. 4 km różnicy między wskazaniem licznika a nawigacją
tak więc szukam 1.8 mfa
Teraz sprawa doboru odpowiedniego licznika:
http://www.fotosik.pl/pok...b093c62402.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://theresias.com/tutorials/1h_ki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wygląda na to że
mój wgsz to 3838:
AAM | 3838 (Schalt.)
1)Rozumiem że wgsz 3838 oraz 3862 pasują - są takie same a różnica jest taka że 3838 zaczyna się od 20 a 3862 zaczyna się od 0 km?
2)Jeśl wierzyć stronie to jeśli chcę brać licznik od 1.8 abs to muszę wziąć taki wyskalowany od 0 km dla 3862 albo od 3838 od 20 km.
3)mam na oku taki licznik - przykład bo cena z kosmosu:
http://allegro.pl/licznik-vw-golf-iii-3 ... 76505.html" onclick="window.open(this.href);return false;
numer :
1H6 919 033 F
na stronie widzę że jest to
Kombiinstrument mit MFA (20-220km/h)
ABS, 2E
1H6 919 033 F
1H6 919 880 X
zaczyna się od 20 - czyli przed 94 rokiem- więc jest to:
ABS |
3838 (Schalt.)
tak więc idąc tym tokiem rozumowania licznik będzie OK?
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
: sob lis 06, 2010 01:00
autor: Paweł Marek
różnica wskaźnika WGSZ nie ma nic do faktu czy licznik zaczyna się od 20 czy od 0. Tu chodzi o inne przełożenia w skrzyni więc jeśli chcesz mieć idealnie to wgsz ma być taki sam, ale nie wiem czy jest się sens przejmowac taką drobna różnicą wskazań. Zwłaszcza że i tak liczniki ciut zawyżają nie sa dokładne
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
: sob lis 06, 2010 11:38
autor: killah
Rozumiem ale czy taki licznik od absa będzie ok?