Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
Elo
mam pytanie które mnie nurtuje. Przy swapie na 2.0 agg z 1.8 aam zostawiłem skrzynię z 1.8. W tym momencie nie bardzo wiem jaki licznik powinienem wstawić. Czy zostawić od 1.8 tylko taki z mfa kupić czy od 2.0 ? wg mnie będzie lepszy 1.8 ale fajnie by było poznać opinię waszą w tym temacie
Jeśli chodzi o odczyty mfa ze spalaniem to pewnie mogę zapomnieć o dokładnych pomiarach przy obu licznikach? chciałbym za to wiarygodną prędkość mieć pokazywaną
pzdr,
mam pytanie które mnie nurtuje. Przy swapie na 2.0 agg z 1.8 aam zostawiłem skrzynię z 1.8. W tym momencie nie bardzo wiem jaki licznik powinienem wstawić. Czy zostawić od 1.8 tylko taki z mfa kupić czy od 2.0 ? wg mnie będzie lepszy 1.8 ale fajnie by było poznać opinię waszą w tym temacie
Jeśli chodzi o odczyty mfa ze spalaniem to pewnie mogę zapomnieć o dokładnych pomiarach przy obu licznikach? chciałbym za to wiarygodną prędkość mieć pokazywaną
pzdr,
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
oczywiście istotna jest skrzynia czyli jej przełożenia, zostawiasz stary od 1.8. Co do mfa nie widzę problemu wskazania będa prawidłowe
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
ok licznik będzie taki który pasuje do 1.8 z mfa ale z tym spalaniem? to będzie spalanie dla silnika 1.8 pokazywać?Paweł Marek pisze:oczywiście istotna jest skrzynia czyli jej przełożenia, zostawiasz stary od 1.8. Co do mfa nie widzę problemu wskazania będa prawidłowe
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
mam jeszcze pytanie w sprawie kontrolek oleju
gdzieś wyczytałem że jak będą się różnić to może mi piszczeć jak się silnik zagrzeje? wie ktoś coś na ten temat?
gdzieś wyczytałem że jak będą się różnić to może mi piszczeć jak się silnik zagrzeje? wie ktoś coś na ten temat?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
licznik 1.8 jak najbardziej pasuje pod względem prędkości. 4 km różnicy między wskazaniem licznika a nawigacją
tak więc szukam 1.8 mfa
Teraz sprawa doboru odpowiedniego licznika:
http://www.fotosik.pl/pok...b093c62402.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://theresias.com/tutorials/1h_ki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wygląda na to że mój wgsz to 3838:
AAM | 3838 (Schalt.)
1)Rozumiem że wgsz 3838 oraz 3862 pasują - są takie same a różnica jest taka że 3838 zaczyna się od 20 a 3862 zaczyna się od 0 km?
2)Jeśl wierzyć stronie to jeśli chcę brać licznik od 1.8 abs to muszę wziąć taki wyskalowany od 0 km dla 3862 albo od 3838 od 20 km.
3)mam na oku taki licznik - przykład bo cena z kosmosu:
http://allegro.pl/licznik-vw-golf-iii-3 ... 76505.html" onclick="window.open(this.href);return false;
numer : 1H6 919 033 F
na stronie widzę że jest to
Kombiinstrument mit MFA (20-220km/h)
ABS, 2E
1H6 919 033 F
1H6 919 880 X
zaczyna się od 20 - czyli przed 94 rokiem- więc jest to:
ABS | 3838 (Schalt.)
tak więc idąc tym tokiem rozumowania licznik będzie OK?
tak więc szukam 1.8 mfa
Teraz sprawa doboru odpowiedniego licznika:
http://www.fotosik.pl/pok...b093c62402.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://theresias.com/tutorials/1h_ki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wygląda na to że mój wgsz to 3838:
AAM | 3838 (Schalt.)
1)Rozumiem że wgsz 3838 oraz 3862 pasują - są takie same a różnica jest taka że 3838 zaczyna się od 20 a 3862 zaczyna się od 0 km?
2)Jeśl wierzyć stronie to jeśli chcę brać licznik od 1.8 abs to muszę wziąć taki wyskalowany od 0 km dla 3862 albo od 3838 od 20 km.
3)mam na oku taki licznik - przykład bo cena z kosmosu:
http://allegro.pl/licznik-vw-golf-iii-3 ... 76505.html" onclick="window.open(this.href);return false;
numer : 1H6 919 033 F
na stronie widzę że jest to
Kombiinstrument mit MFA (20-220km/h)
ABS, 2E
1H6 919 033 F
1H6 919 880 X
zaczyna się od 20 - czyli przed 94 rokiem- więc jest to:
ABS | 3838 (Schalt.)
tak więc idąc tym tokiem rozumowania licznik będzie OK?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
różnica wskaźnika WGSZ nie ma nic do faktu czy licznik zaczyna się od 20 czy od 0. Tu chodzi o inne przełożenia w skrzyni więc jeśli chcesz mieć idealnie to wgsz ma być taki sam, ale nie wiem czy jest się sens przejmowac taką drobna różnicą wskazań. Zwłaszcza że i tak liczniki ciut zawyżają nie sa dokładne
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Sprawa licznika po swapie z 1.8 na 2.0
Rozumiem ale czy taki licznik od absa będzie ok?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości