Strona 1 z 1

Odcięcie zapłonu

: śr wrz 15, 2010 18:35
autor: Karol_22
Witam! Mam problem z odcieciem zaplonu przy 5000 obrotow, jaka moze byc tego przyczyna? Mam golfa 4 1.6 16v 101KM.

Odcięcie zapłonu

: śr wrz 15, 2010 18:53
autor: golf3kaAFT
Miałem ten sam problem. To kwestia regulacji zapłonu i wszystko wróci do normy ;)

Odcięcie zapłonu

: śr wrz 15, 2010 19:04
autor: Yuri
A to nie jest przypadkiem wchodzenie w tryb awaryjny? Jak miałem Mk3 ADY to od uwalonego Halla mi właśnie wchodził w tryb awaryjny i odcinka przy 5 tys. rpm. Podłączałeś pod VAGa? Jeśli nie to proponuję od tego zacząć.

P.s.
Karol_22 pisze:Mam golfa 4 1.6 16v 101KM.
A przypadkiem nie jest to 1.6 SR czyli 8v? :chytry:

Odcięcie zapłonu

: śr wrz 15, 2010 19:42
autor: Paweł Marek
Karol_22, podłącz auto pod Vag, najczęstsza przyczyna to jest to co pisze kolega Yuri, ale i i inne liczne też

Odcięcie zapłonu

: pt wrz 24, 2010 13:29
autor: enzo2211
Mam sr i taki sam problem ponadto ciężko pali i ma muła wymieniłem kable świece cewkę i czujnik g28 po tym ostatnim może dostał kopa ale nadal ciężko pali jak się rozgrzeje ...
Co to może być?? Vag pokazywał g 28 to wymieniłem teraz nie wiem czy pokaże bo nie podpinałem a może jest uwalony nie czujnik a obwód. stary czujnik na pinach 1I 2 pokazuje taki sam opór jak nowy Kurka oba pokazują prawie tak samo... ale przy starym miał muła ... Czy to możliwe żeby czujniki pokazywały taki sam opór a jeden był popsuty?

Re: Odcięcie zapłonu

: pt wrz 24, 2010 16:15
autor: Christopherek
Karol_22 pisze:Witam! Mam problem z odcieciem zaplonu przy 5000 obrotow, jaka moze byc tego przyczyna? Mam golfa 4 1.6 16v 101KM.
źle ustawiony zapłon,miałem to samo w ady,po ustawieniu wszystko wróciło do normy