Strona 1 z 4

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 11:12
autor: Krzychu161190
Witam:)
Mam problem przestawił mi się rozrząd .
Byłem w warsztacie ustawić chłopaki zrobili ale coś jest nie tak Golfik stracił trochę mocy nie jest taki zrywny jak przed tym przestawianiem rozrządu teraz jak daje gazu czyje jak bym mu do haka zapiął pług z tyłu ciężko mu się rozpędzić a o wyprzedzaniu już nie wspomnę muszę go wysoko kręcić zęby zaczął jechać.
Rano ciężko go odpalić a na rozgrzanym silniku czasem jak daje gazu po prostu zaczyna gasnąć jak by się dławił a po chwili jest przypływ mocy ale mocnym szarpnięciem o dziwo ze skrzynia wytrzymała.

Jeżeli ktoś był by mi w stanie pomóc był bym wdzięczny:)

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 11:20
autor: qmalin21
moze sprawdz jeszcze raz rozrzad mogl sie jeszcze raz przestawic bo moze pasek jest juz rozciagniety albo napinacz sie wysluzyl

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 11:47
autor: Krzychu161190
Nie pasek razem z rolka przejechał dopiero 50tysi .
a mogło być tak ze oni nie z ciągnęli dolnej pokrywy paska i na wale mogło się przestawić coś bo mi z ciągali pokrywę wałka i wtedy ustawiali bo tak nie mogli ustawić może coś dalej z wałkiem nie tak??

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 11:58
autor: qmalin21
Ja i tak bym sprawdzil ten rozrzad. Silnik jest bezkolizyjny jesli dobrze pamietam (jesli sie myle nich mnie ktos poprawi) wiec raczej nic sie nie powinno stac.

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:02
autor: miś fazi
a ja sprawdziłbym jednak ustawienie zapłonu , bo przy wymianie rozrządu często się przestawia

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:02
autor: Krzychu161190
tak silnik bez kolizyjny a mam prośbę jakieś wskazówki jak powinien być ustawiony prawidłowo cały rozrząd???
Bo po schematach ustawiałem i nic nie chciało odpalać

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:03
autor: miś fazi
zwłaszcza jak ruszyli wałek pośredni

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:04
autor: Krzychu161190
Sprawdzali Mi zapłon 3 razy i lepiej nie może być chyba

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:06
autor: miś fazi
nie jestem pewny czy masz silnik bezkolizyjny :bajer: po ustawieniu rozrządu na znakach sprawdź czy nie masz przestawionego o 180 stopni aparatu zapłonowego , częst się to trafia jak ktos nie popatrzy dokladnie na ustawienie wałka pośredniego

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:06
autor: Krzychu161190
A jak ma być ustawiony ten zapłon znaczy bardziej mi chodzi o wałek rozrządu bo pośredni to wiem jak musi być ale nie mogli nawet oni znaleźć punktu na wałku

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:07
autor: miś fazi
widocznie coś źle patrzyli , zdejmij kopułkę i zobacz czy na pewno masz zapłon na odpowiednie cylindry 1 3 4 2

Re: Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak pred

: sob sie 07, 2010 12:08
autor: miś fazi
Krzychu161190 pisze:A jak ma być ustawiony ten zapłon znaczy bardziej mi chodzi o wałek rozrządu bo pośredni to wiem jak musi być ale nie mogli nawet oni znaleźć punktu na wałku


na wałku nie ma , jest na kole wałka nabity punkt

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:09
autor: Krzychu161190
tak był przestawiony ale poprawiali to ale może nie tak dobrze jak powinni bo powinien być na punktach chyba
A oni nawet nie ściągali pokrywy dolnej rozrządu a jak powinno być wszystko ustawione Lub jak można to łatwo samemu zrobić???

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:10
autor: miś fazi
wałek rozrządu ma nabity punkt , i ma się pokrywac z płaszczyzną głowicy , wałek pośredni ma punkt który ma się pokryć z nacięciem na kole pasowym wału , koło do ustawiania musisz przykręcić do wału tylko na moment ustawiania