Strona 1 z 1

problem z drganiami silnika AKL

: czw sie 05, 2010 22:20
autor: jontki
Witam,

Zdecydowalem sie opisac moj problem na forum gdyz przejrzajem juz tysiace stron i w zaden sposob nie moge dopasowac zadnej porady na forum do mojego problemu. A mianowicie silnik jak w temacie 1.6 z przebiegiem ok 130 tys odpala za pierwszym razem wchodzi na obroty ok 1100 potem ksiazkowo schodzi do normalnych obrotow ok 800 bez falowania bez duszenia sie. trzyma obroty caly czas, temperatura w normie, stoi na 90 a silnikk caly czas dziwnie rownomiernie drga, z taka sila ze przenosza sie one do wnetrza auta. Dodatkow o z rury leci dym niebesko bialy o zapach benzyny. definitywnie nie jest to uszczelka pod glowica bo to nie para wodna. Plyn w aucie czysty i caly czas na stalym poziomie , olej tez bez zastrzezen. Podlaczylem to VAG i nie ma zadnych bledow.
To by bylo na tyle. Czy jest ktos kto moglby mi poradzic jak uzdrowic moje auto?
Z gory dzieki

Re: problem z drganiami silnika AKL

: czw sie 05, 2010 22:36
autor: Jazz_Blue
Poczytaj tutaj: :dol:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=305945" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie jesteś sam z takim problemem...

Re: problem z drganiami silnika AKL

: czw sie 05, 2010 23:08
autor: jontki
Jazz_Blue pisze:Poczytaj tutaj: :dol:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=305945" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie jesteś sam z takim problemem...
dzieki za info, ciekawy watek i mnostwo rozwiazan, aczkolwiek nie trafilem aby ktos sie skarzyl na bialy dym z rury.

problem z drganiami silnika AKL

: czw sie 05, 2010 23:14
autor: robidid311
ale ten dym niebiesko biały jest rowniez po rozgrzaniu silnika...czy tymbardziej po rozgrzaniu?I to pojawiło się nagle?

Re: problem z drganiami silnika AKL

: czw sie 05, 2010 23:18
autor: jontki
robidid311 pisze:ale ten dym niebiesko biały jest rowniez po rozgrzaniu silnika...czy tymbardziej po rozgrzaniu?I to pojawiło się nagle?
jest na cieplo i na zimno, ale chyba na cieplo wiecej. czasami jak przygazuje to jest go malo a czasami to tak jakby sie w srodku cos odblokowalo i przez chwile dymi bardzo mocno.

: pt sie 20, 2010 12:58
autor: pasażer
jontki, z rana biały dym na zimnym silniku to normalny efekt, ale niebieski oznacza spalanie oleju i uszczelniacze do wymiany . . podobno . . . Ile Ci bierze oleju?

Na drgania, sprawdź najpierw przewód od serwa i samo serwo. Jak będzie ok, to innego pomysłu na razie nie ma. Masz to zapewne tylko na biegu jałowym i przy włączonej klimie nie występuje? Na moje to komp obniża dawkę paliwa i pozostaje z tym jeździć. Dobre przegonienie czasem na chwilę pomaga.
W temacie do którego podał Ci link kolega niebieski :wink: jest wsio przerobione i mądrego na to nie ma :?
Pozdraviam