Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sroger
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob lis 24, 2007 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG

Post autor: sroger » sob cze 18, 2011 01:47

dobra auto jeździ , ale jak wciskam pedał gazu to się dusi ale przyśpiesza, tak jest na gazie i na benzynie, poprostu przy przyśpieszeniu się dusi ? czy to przez to że może zapłon jest źle ustawiony???


2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.

evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG

Post autor: evilenko » ndz cze 19, 2011 15:40

Przestawiony zapłon jak najbardziej może powodować duszenie przy przyspieszaniu. Jak odpalasz to nie musisz go trochę dłużej pokręcić? Zapłon możesz sprawdzić w blokach pomiarowych podłączając się pod VAGa.



Awatar użytkownika
sroger
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob lis 24, 2007 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG

Post autor: sroger » ndz cze 19, 2011 22:44

troche pokreciłem aparatem i teraz jest dużo lepiej ale i tak jadę na ustawienie z lampą :)


2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.

cordoba_2004
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw lis 02, 2006 21:07
Lokalizacja: tarnow

Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG

Post autor: cordoba_2004 » śr sie 03, 2011 22:53

Jak diagnostycznie sprawdzić hallotron i cewkę wie ktoś ?


nie ma

Awatar użytkownika
sroger
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob lis 24, 2007 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG

Post autor: sroger » śr sie 03, 2011 23:25

Czujnik halla - podpatrzyłem jak sprawdza to elektryk, w dłoni ttrzymał aparat zapłonowy z hallem w środku ze ściągniętą kopułką , podłaczył to złacze co idzie do tej kostki, przekrecił kluczyk w stacyjce aż pojawiły się kontroli i pokrecil tą zębatką w aparacie zapłonowym która wchodzi do silnika , prawidłowy i sprawny aparat wraz z hallem po jednym przekreceniu daje duzo iskier, a zwalony hall i aparat daje mało iskier albo i wogóle.
Cewka - najpierw trzeba sprawdzić czy prąd dochodzi do cewki ze stacyjki , sprawdzisz to probnikiem , wypnij kostke z cewwki i sprawdzaj czy dochodzi plus i minus.
Jesli prad jest w kostce tzn ze dochodzi do cewki, to teraz podlacz te zlacze do cewki i sprawdz czy wychodzi z iskra z cewki , przyloz przewod wysokiego napiecia wychodzacy z cewki do bloku silnika albo do masy poprostu, niech ktos zakreci silnikiem , jezeli iskra przeskoczy z przewodu na blok silnika tzn ze cewka dobra, jezeli nie to cewka do wymiany.


2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.

cordoba_2004
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw lis 02, 2006 21:07
Lokalizacja: tarnow

Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG

Post autor: cordoba_2004 » śr sie 03, 2011 23:32

DZięki duzo mi podpowiedziałeś mi bardziej chodzi o to że auto pali, więc iskra jest tylko przerywa przy gwałtownym dodaniu gazu i to mnie męczy


nie ma

Awatar użytkownika
sroger
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob lis 24, 2007 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG

Post autor: sroger » czw sie 04, 2011 00:18

to widocznie masz źle ustawiony zapłon i wyprzedzenie zapłonu :chytry:
bo rozumiem że sprawdzałeś czy świece i przewody są ok..


2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości