Strona 3 z 4

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:43
autor: Krzychu161190
własnie nie znam bo nie widziałem ale to ma na blok wybite 1.8 ale niby to jest 1.6 a gdzie moga być te oznaczenia??

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:45
autor: miś fazi
to akurat nie ma znaczenia , 1,6 czy 1,8 ustawia się identycznie , oznaczenie silnika powinno być we wlepce w bagażniku , a jeśli nie masz to daj fotkę silnika

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 12:50
autor: Krzychu161190
Która zaślepka dokładnie ?

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 13:04
autor: Krzychu161190
DSC00435.JPG

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 13:13
autor: miś fazi
wygląda jak PN , zaślepka czyli korek plastikowy jest w miejscu połączenia silnika ze skrzynią , patrz kolo linki sprzęgła , troszkę w lewo , jest tam duży plastiowy korek , w środku ma miejsce na klucz wpustowy , musisz odkręcić cały samo wyjęcie środka to za mało , nic nie zobaczysz

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 13:32
autor: Krzychu161190
Tak wy kręciłem i jest tam i strzałka taka szczelinka i 0 to na co naj lepiej ustawić zapłon a jak mam zero to jest zapon zdględem szczliny na obudowie aparatu wyprzedzony o 2/3mm czy to jest dobrze??

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 13:39
autor: miś fazi
jak jest zero to jest martwy punkt tłoka , zapłon ustawia sie na kresce wcześniej , a potem ustawiadokładnie na lampie stroboskopowej , choć i miernikiem ustawisz dokładnie

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 13:44
autor: Krzychu161190
aha a jak chcę ustawić rozrząd to muszę wszystkie punkty ustawić a wał na tym zerze a zapłon na tej drugiej kresce tak ???

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 13:47
autor: miś fazi
dokładnie tak

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 13:49
autor: Krzychu161190
aha no to dzięki odezwe sie jak coś zdziałam :)

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 16:25
autor: Paweł Marek
Silnik to RF, przy założeniu że rozrząd jet ok zostało spieprzone ustawienie zapłonu. Dlatego że mechanicy już nie pamiętają że w tym silniku ustawiamy zapłon z podpiętym wężykiem do siłownika w aparacie zapłonowym na -18 stopni, można też z odpiętym na -6 na jałowych oczywiście. Jeśli nie wiesz czy kreska na kole zamachowym do zapłonu jest zrobiona na -6 czy na -18 to jedziesz do mechanika który ma lampę z regulacją kąta. Wówczas świeci się na znak zerowy OT, a na lampie ustawia żądaną wartość.
Właściwie prawie jestem pewien że ustawili ci na -6 jak prawie wszystkie VW ale zapomnieli odpiąć w/wym wężyk - standardowa fuszerka z którą zetknąłem się wiele razy

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: sob sie 07, 2010 16:32
autor: miś fazi
a mi się wydaje z opisu że mieli niewielkie pojecie o podstawach ustawiania rozrzadu :blush:

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: ndz sie 08, 2010 00:44
autor: Krzychu161190
Ja Powiem Wam Chłopaki Ze Oni źle rozrząd zrobili bo sprawdziłem a nie dziwie się w ogóle bo oni to zrobili na parkingu przed warsztatem tylko jedną pokrywę ściągnęli i i nic więcej a ja z wężykiem kiedyś sam ustawiłem zapłon i chodził jak żyleta a to co oni zrobili to dosłownie przechodzi ludzkie pojęcie

Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.

: ndz sie 08, 2010 12:17
autor: Krzychu161190
No Rozrząd ustawiłem i zapłon na oko teraz to chce Dla Golfika się żyć ale mam jedno pytanko jeśli ustawiłem rozrząd idealnie dosłownie na wszystkie znaki to jak wkładam 3bieg przy 30km/h to zawory klekoczą czy to jest normalne czy to jest wina zapłonu???