Strona 2 z 2

Znowu uszczelka?

: ndz paź 29, 2017 23:43
autor: marcin7x5
Trzeba rozkręcić i wtedy będzie wiadomo co jest do robienia. Być może ti wina bloku który może mieć mikro wżery lub nie ma płaszczyzny...

Znowu uszczelka?

: pn paź 30, 2017 00:19
autor: golf3f
Dolewaj płynu do skutku może poprzednio za mało wlałeś. Jak będzie ubywać możliwe że gdzieś jest jakiś króciec nieszczelny i część odparowuje dobry mechanik sprawdzi wszystkie połączenia gdzie ta ciecz krąży, gdzieś może być biały nalot. Pod korkiem oleju wszystko ok i płyn czysty?

Znowu uszczelka?

: pn paź 30, 2017 13:32
autor: SkorpionPL
Pod korkiem jest czysto a co do plynu od chlodnicy to nie jest czysty ale podejrzewam ze znieczystosgciu ukladu. Tak mi sie zdaje przynajmniej do tego kolory plynow też są zmieszane.

Znowu uszczelka?

: pn paź 30, 2017 23:45
autor: iNitiaL
wesol pisze:uklad wodny nie jest cisnieniowy. jest tylko smieszny zaworek w korku czyli grzybek ze sprezynka. ma puszczac zazwyczja powyzej 0.8 bara nadcisnienia czyli nie tak duzo wcale.
zgodzę się że z założenia sprawny układ chłodzenia nie jest ciśnieniowy, znaczy się zmiany ciśnienia nie są podstawą jego działania. natomiast gdy zaczyna się przegrzewać a płyn wrzeć to tak, owszem zaczyna się w nim robić ciśnienie. nie 0,8 bara, bo dla np.większości silników benzynowych grupy VAG zawór korka to 1.4 - 1.6 bara, prawie dwa razy tyle ile podałeś. czy to dużo czy nie odpowiedz sobie sam, niemalże prawidłowe ciśnienie opon wielu użytkowych samochodów. temperatura czerwonego pola większości wskaźników temperatury płynu (często zresztą napisana) to dopiero 120'C lub 130'C (np. golf mk4, passat b5...). typowy płyn chłodniczy "luzem" gotuje się przy 105-110'C. oświeć mnie jeżeli masz lepsze wyjaśnienie.
wesol pisze: Jest to zabezpieczenie gdy wlasnie UPG siadzie to ma gejzery wywalic.
Nie gdy siądzie UPG tylko gdy się przegrzeje układ, upg może a nie musi paść. Są też inne zabezpieczenia np.brok w pompie wody.
SkorpionPL pisze:Troche mnie straszycie bo nie chce znowu uszczelki wymieniać a jeszcze droszej głowicy. Znowu Wymiana silnika to znowu przekładka rozrządu (...) Bo kurcze zmienie silnik i bedzie niepewny sam juz nie wiem. Lepiej jechać rozbierze sprawdzi wyceni tylko bez naprawy i bede sie głeboko zastanawiał co dalej
Kolego nie rozpaczaj, nie tylko Ciebie życie poruszało. Ja kupiłem swap 2E który rozleciał się w 8kkm po zakończonej robocie - wymienione były wszystkie uszczelki, uszczelniacze, nowe panewki główne i korbowe, ładny kuty wypolerowany wał. Oddałem silnik do roboty znajomemu bo już nie miałem nerwów, sił i chęci. Z bloku mechanik wyjął 3 krótkie tłoki i jeden długi :banghead: Jakiś Janusz był tam przede mną. Skończyło się prawie pełną kapitalką (gładzie były bez zarzutu).

Znowu uszczelka?

: śr lis 22, 2017 11:05
autor: SkorpionPL
Dobra auto u mechanika wszystko ni y juz wiadomo. Korek od zbiorniczna nie ,,klikał,,wymienil jakis oring i sprawdzal spaliny w zbiorniczku i mu nic nie wykazalo a mi znowu przed mechanikiem.wykazalo wiec co on cos kreci czy co wgl jakią pewnośćna ten plyn reakcyjny CO2 czy jest sens wgl sprawdzać tym? Czy mechanik nie chce zabardzo naprawiać go i bedzie mnie tak odsyłał co myślicie na ten temat ???

Znowu uszczelka?

: śr lis 22, 2017 12:38
autor: wesol
Testery spalin to wrozenie z fusow. Korka sie nie czepiaj bo nawet jak dziure w nim zrobisz to powinno auto chodzic poprawnie.

Znowu uszczelka?

: pt gru 01, 2017 19:44
autor: SkorpionPL
Można zamknąć po wizycie u mechanika narazie jest wszystko wporządku. Dzieki za wypowiedzi ;)

Znowu uszczelka?

: pt gru 01, 2017 21:57
autor: marcin7x5
Robił cos?

Znowu uszczelka?

: ndz gru 03, 2017 18:05
autor: SkorpionPL
Wymienił oring jakis korek od zbiorniczka. No i po za tematem hamulce.z tylu co chciałem. Sprawdzal u siebie te spaliny i nic on nie wykrył wiec chyba ten tester to pic na wode. Z oringu sie nie lało tylko sączylo i dlatego co jakis czas musialem dolać płynu. Na ten moment z tym jest ok ale zaraz pisze nowy wątek bo jest nowy problem ;)