Strona 2 z 2

Pierburg 2ee wolne obroty na ciepłym silniku :)

: pn gru 19, 2016 19:43
autor: pinstonvw
Dlatego większość właścicieli po takiej awarii zmienia gaźnik na 2E2 w którym brak jest elektroniki i innych zbędnych udziwnień. Sprawdź jutro te podciśnienia jak mówisz. Sztywny przewód który idzie do serwa hamulcowego raczej rzadko ulega uszkodzeniu. Do kolektora ssącego dochodzi elastyczny wężyk i mógł on pęknąć ewentualnie. Ciężko powiedzieć musisz to wybadać samemu.

Pierburg 2ee wolne obroty na ciepłym silniku :)

: pn gru 19, 2016 20:54
autor: matrix77
Dzięki za jakie kolwiek porady bo niby forum vaga a ciężko o co kolwiek się dowiedzieć,ale dzięki sprawdzę i napisze jak dojdę co było przyczyną pozdrawiam kolege

Pierburg 2ee wolne obroty na ciepłym silniku :)

: pn gru 19, 2016 22:25
autor: pinstonvw
No fakt masz rację. Posprawdzaj póki co wszystkie podciśnienia od samego kolektora dolotowego. Serwo hamulcowe masz sprawne tzn. czy nie jest dziurawe?

Pierburg 2ee wolne obroty na ciepłym silniku :)

: pn gru 19, 2016 22:53
autor: matrix77
Nie,serwo jest wporzo czyste sprawdzę jeszcze ale jak by było do bani to heble były by do bani,a są Oki jutro bende sprawdzał wszystkie podcisnienia

Pierburg 2ee wolne obroty na ciepłym silniku :)

: czw gru 22, 2016 15:26
autor: matrix77
czesc pinstonvw,sluchaj mam pytanie do ciebie,ile wąż z serw do kolektora ma wpływu na podcisnienie w gazniku?bo dzis prubowałem wąż załozyc i jeden kruciec ułamałem i nie sprawdze ,bo ta rurka gumowa latała jak zyd po pustym sklepie na wyjsciu z kolektora ,popekana i sparciała jest wiec podejrzewam ze to ona zepsuła całe zagadnienie i jak ma duże znaczenie to i na przewodach gaznika nie bedzie podcisnienia tak to rozumuje,jak cos zle to sprostuj mnie ,ale jakis post czytałem ze koles mial tez gumowa rurke stara i mial problemy z odpaleniem itd.
czytam sporo postów ale o tej rurce zadko kto pisze cały czas o nastawniku przepustnicy potencjometrze takie bla bla,a przewarznie to sa jakies bzdóry własnie jak ta rurka,ale nie wiem jakie ona znaczenie na podcisnienie na przewodach podcisnieniowych gaznika.pozdro

Pierburg 2ee wolne obroty na ciepłym silniku :)

: czw gru 22, 2016 20:30
autor: pinstonvw
Jakie ma znaczenie? Otóż bardzo duże.
Połączenie serwo - kolektor zapewnia lżejsze używanie pedału hamulca. Po drodze są króćce z których jedno podciśnienie wędruje do aparatu zapłonowego. Podciśnienia w gaźniku wychodzą z jego podstawy także nie są powiązane z tą sztywną rurką.
Połączenie przy kolektorze musi być pewne i szczelne.

Pierburg 2ee wolne obroty na ciepłym silniku :)

: czw gru 22, 2016 23:48
autor: matrix77
Ok tak wiem tak jest u mnie właśnie połączone mam go 7rok i jestem 3 właścicielem 2gi w Polsce ibardzo go sobie chwałę, chodzi mi o to czy jak to podcisnienia nie będzie szczelne to czy np będzie gasl bo w kolektorze będzie zanurzone podcisnienia i w gaźniku też gronie będzie i nie będą pracować np ta Gruszka prawidłowo? Dzięki pozdrawiam

Pierburg 2ee wolne obroty na ciepłym silniku :)

: czw gru 22, 2016 23:54
autor: matrix77
Zaburzone ciśnienie jak będzie to czy w gaźniku też się Porębie to ciśnienie, sorki pisze z tel i czasem nie spojrzę i mi inne słowo wstawi.