Strona 2 z 2

1.4 16V AXP bogata mieszanka

: sob maja 13, 2017 21:04
autor: krizzo
ObrazekObrazek

Miałem z drugiego silnika egr, niby wydawał sie świeższy ale nie moge zrobić adaptscji, wyskakuje adpt run a pozniej error, zobaczymy niech troche pojezdzi może sie rozrusza

Wtrysk na jałowym na screenie z vcds

1.4 16V AXP bogata mieszanka

: ndz maja 14, 2017 22:21
autor: krizzo
Update

Stary egr zalałem/przeczysciłem comma release oil

Zalałem go na dobre pół dnia a jak wróciłem to dalej płyn się trzymał, także zakładam iż jest szczelny, po daniu mu 12v na piny 1-5 otwierał się silnym ruchem.

Wsadziłem spowrotem i adaptacja wskoczyła za pierwszym razem.

Obrazek

Myślę jeszcze przeczyścić tą flansze przy przepustnicy czy napewno ten egr ma dobry przelot

Dalej do sprawdzenia oporność na wtryskach

1.4 16V AXP bogata mieszanka

: ndz maja 14, 2017 22:35
autor: marcin7x5
Ja jak miałem w grupie 33 takie wartości jak ty czyli -18%--21% to winnym okazała się pompa paliwa. Masz strasznie długie czasy wtrysku co też by świadczyło o tym że masz mieszankę za ubogą a nie za bogatą i przez to sterownik wydłuża czas wtrysku. Podciśnienie w kolektorze ssącym -480 mbar też jest trochę większe niż powinno być.

1.4 16V AXP bogata mieszanka

: czw maja 18, 2017 23:58
autor: krizzo
Też może być taka sytuacja gdy ecu dostaje parametry którymi zalewa i później po sondzie próbuje korygować i odejmować.

Zastanawiam się czy mogłem jakoś spartaczyć rozrząd jednak tam sa na sworznie (wiertła w moim przypadku) i na wale blokada zębatki ale już mi się kończą pomysły

Jak dodam gazu to na wyższych obrotach czas wtrysku maleje i tak samo fuel trim przeskakuje z minusowej na plusową wartość - czyli idealnej mieszanki


Zobaczyłbym u mnie w ARL ile pokazuje mbar na zgaszonym może i porównał do tego z AXP chociaż nie wiem czy tam jest tylko boost sensor czy pokazuje w dwie strony, jednak na zgaszonym chyba powinno byc 0?

1.4 16V AXP bogata mieszanka

: pt cze 16, 2017 22:12
autor: krizzo
Update

2 lata temu były nowe świece beru - najechały może 15k km

Wsadziłem nowe NGK i jest poprawa

Nie miałem zbytnio czasu ale jeszcze wyczyszczę dokładnie kable i otwory od świec

Zobaczę czy check wróci chociaż fuel trim już wiele lepiej wyglądał, i nie trzęsło tak autem

1.4 16V AXP bogata mieszanka

: wt cze 20, 2017 21:44
autor: krizzo
Update

Wsadziłem też nową cewkę z boscha, stara miała zasyfiały jeden port, w sumie już była spękana ale czy różnica jest to nie jestem do końca pewny, skłaniam sie ku wysłaniu wtrysków na test/czyszczenie