Witajcie!
Zbyt wczesna radość, golf pojeździł kilka dni po wymianie tego węża bezproblemowo a teraz znowu nie da się nim jeździć
Objawy jakie zaobserwowałem:
- między 2-3tys obrotów czasami go cos dławi, nie chce przyspieszać, dopiero po kilku sekundach zaczyna ciągnąć
- po odpaleniu, po chwili obroty zaczynają falować dość szybko w zakresie od nawet 400 do 1100 po czym po kilku sek wszystko wraca do normy
- przy zmianie biegu obroty dość gwałtownie opadają
- na pierwszym i drugim biegu zdarza sie tak, że nie reaguje na pedał gazu nawet wciskany do oporu, tak jakby go ktoś z tyłu trzymał i miał strasznie ciężko jechać, po czym albo zgaśnie, albo w końcu z wielkim trudem powoli zaczyna ciągnąć
- przy ruszaniu, nawet mając obroty koło 2000 i minimalnie puszczając sprzęgło, zamuli go strasznie i zgaśnie
Zaznaczę, że nie występuje to cały czas. Zdarza się dzień, że jeździ bez problemu. Czego to może być wina?
Problem z obrotami, gaśnie, szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z obrotami, gaśnie, szarpie
2 dni temu wymieniłem czujnik temp. cieczy. Poprzedni pokazywał temperaturę nie większa niż 70 stopni. Po wymianie czujnika, wskaźnik pokazuje 90 lub minimalnie więcej. Na zimnym silniku po odpaleniu obroty idą w górę, nawet do 2tys, po czym spadają poniżej 1tys i trzymają się w okolicach koło 800. Na ciepłym natomiast, po odpaleniu obroty są prawidłowe ale zaraz zaczynają dość szybko falować w zakresie 600-1200 (a po dłuższej trasie ponad 60km nie szło go odpalić - wskazówka obrotów ledwo się ruszała i po puszczeniu kluczyka momentalnie gasł. Dodawanie gazu nie pomagało, dopiero za którymś razem załapał wysokie obroty, ale po puszczeniu gazu znowu gasł). Za to w trakcie jazdy nie zdarzyło mi się po wymianie czujnika żeby zgasł albo go przymuliło, jedynie miałem wrażenie że obroty czasami nie spadają płynnie ale bardziej gwałtownie lub podczas zmiany biegu stoją w miejscu.
Problem z obrotami, gaśnie, szarpie
AKTUALIZACJA
Witam.
Problem teraz wydaję się już być rozwiązany. Auto trafiło w ręce dobrego elektromechanika. Diagnoza? Wszystkie parametry czujników książkowe. Przestawiony był zapłon o jakies 6 stopni (ustawione zostało prawidłowo)
Witam.
Problem teraz wydaję się już być rozwiązany. Auto trafiło w ręce dobrego elektromechanika. Diagnoza? Wszystkie parametry czujników książkowe. Przestawiony był zapłon o jakies 6 stopni (ustawione zostało prawidłowo)
Problem z obrotami, gaśnie, szarpie
AKTUALIZACJA
Witam.
Problem teraz wydaję się już być rozwiązany. Auto trafiło w ręce dobrego elektromechanika. Diagnoza? Wszystkie parametry czujników książkowe. Przestawiony był zapłon o jakieś 6 stopni (ustawione zostało prawidłowo) oraz przestawiony został potencjometr przepustnicy. Po tych zabiegach póki co auto nie szarpie, nie gaśnie, obroty ładnie chodzą (czasami spadną tylko trochę szybciej) ale myślę że to się ustabilizuje. Także póki co golf jeździ jak powinien
Witam.
Problem teraz wydaję się już być rozwiązany. Auto trafiło w ręce dobrego elektromechanika. Diagnoza? Wszystkie parametry czujników książkowe. Przestawiony był zapłon o jakieś 6 stopni (ustawione zostało prawidłowo) oraz przestawiony został potencjometr przepustnicy. Po tych zabiegach póki co auto nie szarpie, nie gaśnie, obroty ładnie chodzą (czasami spadną tylko trochę szybciej) ale myślę że to się ustabilizuje. Także póki co golf jeździ jak powinien
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości