Strona 2 z 2

AGG muli, foto z vaga, odcięcie przy 5100

: ndz sie 11, 2013 14:46
autor: przemo87
czyszczenie przepustnicy nie zaszkodzi, chwila roboty i samemu dasz radę, chociaż objawy brudnej to bardziej falowanie obrotów i gaśnięcie, iść powinien dobrze... ja nie robiłem adaptacji chociaż zdania są podzielone, zazwyczaj sama sobie robi po kilku uruchomieniach...

AGG muli, foto z vaga, odcięcie przy 5100

: czw sie 15, 2013 09:47
autor: rysiektr
Ja bym jeszcze VAGiem zaplon ustawil. Dobrze Ci odpala? Cieply zimny? Sonda dobrze oscyluje?

AGG muli, foto z vaga, odcięcie przy 5100

: wt paź 01, 2013 12:41
autor: JJDetailer
Witam imiennika z identycznym silnikiem :bajer:
Wygląda na to, że i mnie dotknął podobny problem. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że po zmianie rozrządu w silniku dochodzi do odcięcia przy ~5k obrotów. Oprócz tego, dając 'gaz do dechy' na wyższych biegach (4-5. bieg), czuć przerywanie. Czy tak jak pisali poprzednicy, ustawienie na rozrządzie wałka pośredniego na znakach i sprawdzenie/ustawienie palca rozdzielacza na wycięcie w aparacie załatwi sprawę? Filtr paliwa był wymieniany ale przepływomierz i pompa paliwa nie zostały sprawdzone.

AGG muli, foto z vaga, odcięcie przy 5100

: śr paź 23, 2013 19:47
autor: JJDetailer
Ku pamięci:
Problem rozwiązany ;)
Rozebrałem auto, wykręciłem przepływomierz oraz przepustnicę, wszystko dokładnie umyłem. Oprócz tego, zajrzałem jeszcze raz pod pokrywę rozrządu i okazało się, że znaki na kółku OT różniły się o jakieś 2cm, może więcej (jako ciekawostka powiem, że sprawdzałem je wcześniej przy mechaniku i były ok.. ). Po ustawieniu kluczem znaków na siebie, złożeniu auta, problemy wymienione w poście powyżej zniknęły :bigok:

Chciałbym bardzo serdecznie podziękować użytkownikowi rysiektr za wiedzę, pomoc i cierpliwość w odpowiadaniu na moje pytania :pub:

AGG muli, foto z vaga, odcięcie przy 5100

: czw paź 24, 2013 09:50
autor: vp-tdi
Jędrzej, nie pisz posta pod postem ,użyj opcji edytuj post.

w wiekszosci przypadków nic nie daje cała ta adaptacja przepustnicy ja u siebie nigdy tego nie robiłem a przepustnice czyscilem juz 2 razy , odkrecilem ,wyczyscilem ,wkrecilem i tyle . u mnie to chyba nawet nie ma czegos takiego jak adaptacja vagiem w 2e. jezdzi dobrze to nie cuduje.

180km/h ,nie boisz sie tym tyle jechać ? szczególnie ,że z autem cos nie halo.

AGG muli, foto z vaga, odcięcie przy 5100

: czw paź 24, 2013 11:05
autor: rysiektr
vp-tdi pisze:w wiekszosci przypadków nic nie daje cała ta adaptacja przepustnicy ja u siebie nigdy tego nie robiłem a przepustnice czyscilem juz 2 razy , odkrecilem ,wyczyscilem ,wkrecilem i tyle . u mnie to chyba nawet nie ma czegos takiego jak adaptacja vagiem w 2e. jezdzi dobrze to nie cuduje.
bo masz 2E, gdzie samodiagnoza i inne rzeczy są okrojone, uwierz, że a ADY, AGG adaptacja jest potrzebna.