Strona 2 z 2

Gaźnik 2e3

: śr lis 12, 2014 10:14
autor: krys94
Cięgno siłownika pull down tam gdzie kręcisz imbusem. Ten krążek to zawór termiczno czasowy podnosi obroty zaraz po odpaleniu i działa do około 25 stopni z tego co pamiętam. Masz tu jeszcze skan z instrukcji jak to wyregulować może teraz złapiesz co i jak. Zakładam, że pompki podciśnieniowej nie masz więc po to tam gdzie regulujesz imbusem (numer 6 na zdjęciu) wciskasz, żeby sprawdzić czy przy wciśnięciu masz 2mm uchylone Obrazek

Gaźnik 2e3

: sob lis 15, 2014 14:59
autor: nogiln
Co przymyka przesłonę rozruchową na rozgrzanym silniku, czy też za to odpowiada siłownik pull down?

Gaźnik 2e3

: sob lis 15, 2014 17:30
autor: krys94
Na rozgrzanym silniku przesłona ma być otwarta maksymalnie, dopiero zostaje zamknięta po wciśnięciu i puszczeniu pedału gazu przed uruchomieniem zimnego silnika. Tak w ogóle to nie wiem już czy coś jest uszkodzone u kolegi w gaźniku czy tylko posty nabijasz, bo już założyłeś kilka tematów i w kilku piszesz. Ja chcąc pomóc pisze po 50 razy to samo, wstawiam skan z instrukcji a Ty zadajesz pytania w kółko o tym samym i odnoszę wrażenie, że to co pisze jest dla Ciebie nie zrozumiałe.:jezor: Napisz lepiej jaki masz problem co się dzieje to postaramy się pomóc Ci to naprawić, a jak chcesz znać budowe tego gaźnika od a do z to pobierz sobie instrukcje napraw do tego gaźnika albo poszukaj w internecie bo sporo jest informacji co, jak i za co odpowiada w tym gaźniku. Sam miałem kiedyś problem z ssaniem w tym gaźniku szukałem na forum ale większość informacji dotyczyła gaźnika 2e2 a tam jest troszkę inaczej, ale z pomocą instrukcji której skan wstawiłem w poprzednim poście zregenerowałem swój gaźnik i ustawiłem wszystko jak należy i ciesze się bezproblemową jazdą. :-)

Gaźnik 2e3

: sob lis 15, 2014 17:50
autor: nogiln
Walnięta jest podstawa gaźnik( test dezodorantu), siłownik pull down. Silnik pracuje nierówno, nie idzie co rozpędzić. Po rozgrzaniu wysokie wolne obroty.

Gaźnik 2e3

: sob lis 15, 2014 18:12
autor: krys94
To trzeba było tak od razu wymieniaj tą podstawę i sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe a w razie potrzeby je wymień, sprawdź jeszcze przyśpieszacz zapłonu to takie kółko na aparacie zapłonowym z wężykiem podciśnieniowym, spróbuj dmuchnąć ustami w ten wężyk i jak nie będzie żadnego oporu to tam też może ciągnąć lewe powietrze. Siłownik jak nie działa możesz regenerować wymieniając w nim membrane. Jak już to zrobisz i silnik będzie w chodził to można by sprawdzić zapłon i cały układ zapłonowy.

Gaźnik 2e3

: sob lis 15, 2014 18:52
autor: nogiln
Jak dmuchnę w wężyk to silnik zaczyna pracować inaczej, czy to oznacza, że aparat jest sprawny? Czy warto kupić ten siłownik firmy Topran?

Gaźnik 2e3

: sob lis 15, 2014 19:28
autor: krys94
Siłownik możesz kupić i toprana na pewno będzie lepszy niż regeneracja starego kawałkiem gumy. Jak chcesz sprawdzić ten przyśpieszacz zapłonu to na zgaszonym silniku po prostu zdejmij wężyk który idzie do przyśpieszacza przy gaźniku i w niego dmuchnij. Jak nie będziesz miał siły dmuchnąć to przyśpieszacz sprawny jak dmuchniesz i powietrze pójdzie to jest do wymiany.