Post
autor: Gawior » wt lut 21, 2012 12:05
Z filtrami Filtron-a są problemy.
Ja osobiście używam filtra olejowego MANN ( kilkanaście złotych ).
Co do czujnika, to co firma to inny kolor może być. Także jak Paweł Marek napisał, że po numerach najlepiej.
Jednakże dobrze było by sprawdzić ciśnienie oleju.
Natomiast kontrolka oleju nie powinna tłumaczyć nierównej pracy i gaśnięcia. Może kopułka zawilgotniała. Ostatnio u teścia w Corsie tak było. Mimo odtajania dalej była tam wilgoć, a jak postał na mrozie to szron. Auto pracowało na 3-2 cylindry, gasło, nie mogło wejść na obroty. Wysuszenie kopułki pomogło.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz