Strona 2 z 2

nie pali gdy mokro,zima

: śr sty 19, 2011 01:27
autor: trollu
po pierwsze - na forum juz było że kable NGK do bani, beru lepsze
po drugie jaki silnik? widzę w profilu AFN. to ten? disla nie maiłem ale chyba tam takich kabli nie ma, wiec jaki silnik w końcu.
vanbasa4 pisze:witam wasze problemy typu gaśniecie na ciepłym silniku potem nie chęć odpalenia wiążą się z czujnikiem hala znajduje się on w kopułce koszt ok 65-100zł tak samo jest gdy jest wilgoć
niekoniecznie. u mnie był taki problem i hall nie maił nic do tego. dlatego po raz 3 - jaki silnik? u mnie np jak hall padnie to wywalam go i auto dalej jeździ.
kolejna sprawa - halla sprawdza się oscyloskopem. nic nie da mierzenie oporności

nie pali gdy mokro,zima

: śr sty 19, 2011 16:54
autor: wegi
trollu pisze: halla sprawdza się oscyloskopem. nic nie da mierzenie oporności
i o to mi chodziło

W pierwszym poście kolega pisał, że Golf III 1,6, więc się podpiąłem, u mnie akurat ABU ale to chyba nie ma większego znaczenia przy tej usterce
trollu pisze:NGK do bani, beru lepsze
kwestia podejścia chyba, te dwie firmy jeśli9 oryginały to będą OK (podobny spór między olejem Castrol a Mobil)

nie pali gdy mokro,zima

: śr sty 19, 2011 22:50
autor: wegi
Właśnie wymieniłem przewody WN (NGK), założyłem z powrotem starą kopułkę (oryginał BOSCH)...auto odpaliło w końcu od razu załapało na 4 cylindry, po przejażdzce po kałużach, mokrych drogach zarówno na benzynie jak i na gazie wszystko póki co OK, więc na 90% wadliwe NOWE PRZEWODY JANMOR!!!

Jutro pojadę autem do pracy (drogi leśne, polne) i okaże się czy to tylko było to.