Witam
Jestem nowym posiadaczem golfa 5 z silnikiem 1.4BCA. Auto zakupiłem od niemiaszka, niekombinowane itp ale po jakimś czasie dopadły mnie te dwie kontrolki
Pod kablem mam następujące błędy
-17950 czujnik 1 kąta przepustnicy nieodpowiedni sygnał
-Błąd nieciągły
-17579 czujnik 2 kąta przepustnicy nieodpowiedni sygnał
-Błąd nieciągły
-17966 -Siłownik przepustnicy usterka elektryczna
-Błąd nieciągły
01314 -Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika
-Kod kontroli usterek
-Błąd nieciągły
Auto np przejedzie 200km po mieście i nic a dzisiaj np po 11km miałem dwa razy EPC i ESP, silnik gaszę odpalam zostaje ESP po czym samo znika i auto jeździ idealnie.
Czyścić przepustnicę? Szukać nowej czy macie jakieś inne pomysły? Czujnik stopu przeczyszczony, żarówki tył wszystkie świecą, wtyczka przepustnicy wyczyszczona!! Pomysłów już brak
Błędy przepustnicy EPC/ESP błędy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- arti8383
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz paź 01, 2017 18:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Golf V
- Kontakt:
Re: Błędy przepustnicy EPC/ESP błędy
Sterownik w 5ce znajduje sie gdzie? Podszybie czy inne miejszce?
- arti8383
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz paź 01, 2017 18:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Golf V
- Kontakt:
Re: Błędy przepustnicy EPC/ESP błędy
Komp jest po środku w podszybiu
Błędy sprawdziłem był teraz tylko jeden
-17579 czujnik 2 kąta przepustnicy nieodpowiedni sygnał
-Błąd nieciągły
-Sprawdziłem wiązkę wszystko jest OK
-Wyczyściłem przepustnice, była od spodu czarna z nalotem takiej smoły. Przez 30min ekstrakcyjna tego nie ruszyła jedynie preparat do mycia silników po czy wypłukałem w ekstrakcyjnej.
-Rozebrałem elektronikę, nic tam nie było ale profilaktycznie delikatnie wyczyściłem środkiem do elektroniki.
-Piny w przepustnicy wyczyszczone, w kostce również plus je podoginałem
-Akumulator został zmieniony na nowy. Jak stał u niemca to po 1,5mieś ledwo co zapalił, oczko po kolejnym 1,5mieś używania czarne
Przeprowadziłem adaptacje, oczywiście wszystko po czyszczeniu przeszło pozytywnie i jak na razie jest spokój.
Pytanie co do błędów, błąd nieciągły nie oznacza uszkodzenia danej części? Dobrze mógł być to spadek napięcia przy odpalaniu?
Wiele tematów które przewertowałem miały w sobie sugestie co do alternatora lub słabego akumulatora który przy odpalaniu mógł generować prąd poniżej 10V
Błędy sprawdziłem był teraz tylko jeden
-17579 czujnik 2 kąta przepustnicy nieodpowiedni sygnał
-Błąd nieciągły
-Sprawdziłem wiązkę wszystko jest OK
-Wyczyściłem przepustnice, była od spodu czarna z nalotem takiej smoły. Przez 30min ekstrakcyjna tego nie ruszyła jedynie preparat do mycia silników po czy wypłukałem w ekstrakcyjnej.
-Rozebrałem elektronikę, nic tam nie było ale profilaktycznie delikatnie wyczyściłem środkiem do elektroniki.
-Piny w przepustnicy wyczyszczone, w kostce również plus je podoginałem
-Akumulator został zmieniony na nowy. Jak stał u niemca to po 1,5mieś ledwo co zapalił, oczko po kolejnym 1,5mieś używania czarne
Przeprowadziłem adaptacje, oczywiście wszystko po czyszczeniu przeszło pozytywnie i jak na razie jest spokój.
Pytanie co do błędów, błąd nieciągły nie oznacza uszkodzenia danej części? Dobrze mógł być to spadek napięcia przy odpalaniu?
Wiele tematów które przewertowałem miały w sobie sugestie co do alternatora lub słabego akumulatora który przy odpalaniu mógł generować prąd poniżej 10V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości