2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
Witam, mam problem z moim Golfem.
Wcześniej Golf okazjonalnie mniej żwawo się zbierał, okazjonalne falowanie obrotów na biegu jałowym, po jakimś czasie zaczął szarpać na niskich obrotach podczas przyspieszania na gazie jak i na benzynie.
Pojechałem wtedy do kumpla zeby podpiął się komputerem wyskoczył błąd
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
na Vagu 311.
Troche wtedy olałem sprawe (z braku czasu) i jezdziłem dalej, ostatnio zaczął sporadycznie gasnąć po zejściu na niskie obroty(wciśnięciu sprzęgła). Po odpięciu przepływomierza obroty problem z falowaniem obrotów ustał, ale ciagle sie słabo zbiera i po dłuższej jezdzie (1h-2h) potrafi zgasnąć. Dziś podpiąłem go po raz drugi pod komputer bo już miałem jechać po przepływke, i do kompletu przy użyciu Polskiego Vaga 4.9 wyskoczył
błąd 16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Więc moje pytanie jak mogę się upewnić czy winny na pewno będzie przepływomierz i ew jakiej firmy polecacie?
Wcześniej Golf okazjonalnie mniej żwawo się zbierał, okazjonalne falowanie obrotów na biegu jałowym, po jakimś czasie zaczął szarpać na niskich obrotach podczas przyspieszania na gazie jak i na benzynie.
Pojechałem wtedy do kumpla zeby podpiął się komputerem wyskoczył błąd
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
na Vagu 311.
Troche wtedy olałem sprawe (z braku czasu) i jezdziłem dalej, ostatnio zaczął sporadycznie gasnąć po zejściu na niskie obroty(wciśnięciu sprzęgła). Po odpięciu przepływomierza obroty problem z falowaniem obrotów ustał, ale ciagle sie słabo zbiera i po dłuższej jezdzie (1h-2h) potrafi zgasnąć. Dziś podpiąłem go po raz drugi pod komputer bo już miałem jechać po przepływke, i do kompletu przy użyciu Polskiego Vaga 4.9 wyskoczył
błąd 16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Więc moje pytanie jak mogę się upewnić czy winny na pewno będzie przepływomierz i ew jakiej firmy polecacie?
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
Przepływka może być osobnym problemem a co do drugiego do sprawdzenia rozrząd czy nie przestawiony, czujnik wałka i kabel idący do niego.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
Jak ma ci się zbierać auto jak przepływka lub jej okablowanie są niesprawne.
- vwer2
- Sprzedawca
- Posty: 228
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
- Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
- Kontakt:
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
W tym silniku jest bardzo ważna szczelność całego układu dolotowego włącznie z odmą .
TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: śr mar 15, 2017 22:46
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
A jak jest z kolejnością cylindrów w tym silniku tzn. pojawiły się błędy na cylindrze nr 1 i 2 coś z zapłonem. Czy 1 jest od rozrządu czy od skrzyni?
- vwer2
- Sprzedawca
- Posty: 228
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
- Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
- Kontakt:
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
marcin7x5 pisze:Zawsze od napędu rozrządu.
Przeważnie ale nie zawsze . Są silniki ,ze jest na odwrót tj. od strony koła zamachowego
TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
Ale to wtedy mają na ogół napęd rozrządu przeniesiony od strony skrzyni biegów.
- vwer2
- Sprzedawca
- Posty: 228
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
- Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
- Kontakt:
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
marcin7x5, to który pierwszy w silniku 2.0d N47 np BMW 320d E90 ???
TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
- vwer2
- Sprzedawca
- Posty: 228
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
- Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
- Kontakt:
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
Sory za OT
TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
A to nie jest czasami ten silnik gdzie zębatka rozrządu jest stałe z walem korbowym i to właśnie od strony sprzęgła jest napęd rozrządu...
- vwer2
- Sprzedawca
- Posty: 228
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
- Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
- Kontakt:
2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.
Tak. Właśnie tak jak mówisz ale cylindry liczy się od przodu auta .Więc jak widać nie zawsze liczy się od strony rozrządu !marcin7x5 pisze:A to nie jest czasami ten silnik gdzie zębatka rozrządu jest stałe z walem korbowym i to właśnie od strony sprzęgła jest napęd rozrządu...
TECH-AUTO MECHANIKA POJAZDOWA ELEKTRONIKA . WULKANIZACJA Komputerowe wyważanie kół. VAG WROCŁAW
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
tel. 694 379 076
Części z demontażu Golf 4 Octavia Polo 9 N
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości