Problem ze wskaźnikiem temperatury

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Robsson79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt paź 03, 2008 20:06
Lokalizacja: Łódź

Problem ze wskaźnikiem temperatury

Post autor: Robsson79 » pt lip 08, 2016 12:52

Witam
Mam problem ze zdiagnozowaniem tego problemu.Wymieniłem już termostat;czujnik a nadal temperatura na desce świruje. W Vagu wyskakuje taki błąd 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent. Stąd moje pytanie czy ktoś może miał podobny problem i sobie z nim poradził. Kostka i przewody przy kostce wydają się być ok.Zapomniałem dodać wskaźnik na desce dochodzi do 90 ale lubi sobie opadać do 0 do 60 później znowu do 90.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem ze wskaźnikiem temperatury

Post autor: bioly05011 » pt lip 08, 2016 14:09

okablowanie do sprawdzenia...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Robsson79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt paź 03, 2008 20:06
Lokalizacja: Łódź

Problem ze wskaźnikiem temperatury

Post autor: Robsson79 » pt lip 08, 2016 23:25

wiem ze przewód może się przerwać w każdym miejscu ale nie wiem może są jakieś miejsca w którym jest najbardziej narażony?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem ze wskaźnikiem temperatury

Post autor: bioly05011 » sob lip 09, 2016 07:49

szukaj problemu od czujnika do grodzi silnika,być może same też piny nie łączą w kostce...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Robsson79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pt paź 03, 2008 20:06
Lokalizacja: Łódź

Problem ze wskaźnikiem temperatury

Post autor: Robsson79 » pn lip 11, 2016 20:18

jestem po pierwszym przeglądzie przewodów nic nie znalazłem wszystko wygląda ok.zauważyłem jedną rzecz samochód jak stoi temperatura cały czas jest na 90 nawet przy zmianie obrotów.jak jadę i np. skręcam w L lub P choć nie zawsze wskazówka zaczyna świrować. nic już nie rozumiem :rozpacz:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości