Problem z TPS i Obrotami

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

misio482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sie 07, 2009 20:17
Lokalizacja: Mazowieckie

Problem z TPS i Obrotami

Post autor: misio482 » wt wrz 29, 2015 14:10

Witam.
Czytałem już dużo o ustawieniach TPS i postanowiłem sprawdzić jak to jest u mnie.
Po sprawdzeniu wygląda to tak:

Krokowy cofnięty zasilanie na TPS pin 1 i 2 0.20 V po ruszaniu przepustnicą rosnie do 4.8 v i dalej stoi.
Krokowy cofnięty zasilanie na TPS pin 1 i 4 4.8v V po lekiem ruszeniu przepustnica jakieś 2 mm w kierunku otwarcia napięcie spada do 0.002 i później rośnie do całkowitego roztwarcia przepustnicy i wynosi 4.43V.

po zdjęciu wtyczki z TPS i na włączonym zapłonie na pinie 1 i 4 napięcie wynosi cały czas 4.8V i nie wiem czemu tak jest i czy tak powinno byc???

z góry dziękuje za pomoc.



misio482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sie 07, 2009 20:17
Lokalizacja: Mazowieckie

Problem z TPS i Obrotami

Post autor: misio482 » czw paź 01, 2015 08:40

Pomoże ktoś w rozwiązaniu problemu dlaczego mam te napięcie na 4 pinie po odpięciu wtyczki od TPS



Awatar użytkownika
Pantediator
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: czw sty 15, 2015 16:03
Lokalizacja: Małopolska

Problem z TPS i Obrotami

Post autor: Pantediator » czw paź 08, 2015 21:22

Tu masz wszystko opisane, wystarczyło poszukać :) viewtopic.php?t=82826" onclick="window.open(this.href);return false;



misio482
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt sie 07, 2009 20:17
Lokalizacja: Mazowieckie

Problem z TPS i Obrotami

Post autor: misio482 » pt paź 16, 2015 21:57

ja to czytałem
a dlaczego mam napięcie cały czas na pinie 1 i 4



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości