Niskie obroty, przerywanie, szarpanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Niskie obroty, przerywanie, szarpanie
Witam wszystkich!
Problem z moim Golfikiem polega na kilka w sumie sprawach, które postaram wam się opisać.
1. Kiedy auto jest zimne, odpala praktycznie za strzał, ale ma tak niskie obroty że mrugają kontrolki i muszę przez jakiś czas dodawać gazu, jak się nagrzeje jest wszystko okej(odpalanie na benzynie, jazda na gazie)
2. Jak jest nagrzane auto to musi trochę pochełtać póki załapie samo, ewentualnie odpala od razu jak mu pomogę wciskając gaz...
3. Jak jeżdżę na samej benzynie to ciężko jest ruszyć jak auto jest zimne bo muszę dodać dużo gazu i raz załapie raz nie, raz przerwie trochę a później jak docisnę pedał to odmula i szarpnie.. A jak się nagrzeje to w sumie tego nie ma może sporadycznie się zdarzyło.
Myślę, że problem nie leży w jednej rzeczy i mam nadzieję że pomożecie mi go rozwiązać
Problem z moim Golfikiem polega na kilka w sumie sprawach, które postaram wam się opisać.
1. Kiedy auto jest zimne, odpala praktycznie za strzał, ale ma tak niskie obroty że mrugają kontrolki i muszę przez jakiś czas dodawać gazu, jak się nagrzeje jest wszystko okej(odpalanie na benzynie, jazda na gazie)
2. Jak jest nagrzane auto to musi trochę pochełtać póki załapie samo, ewentualnie odpala od razu jak mu pomogę wciskając gaz...
3. Jak jeżdżę na samej benzynie to ciężko jest ruszyć jak auto jest zimne bo muszę dodać dużo gazu i raz załapie raz nie, raz przerwie trochę a później jak docisnę pedał to odmula i szarpnie.. A jak się nagrzeje to w sumie tego nie ma może sporadycznie się zdarzyło.
Myślę, że problem nie leży w jednej rzeczy i mam nadzieję że pomożecie mi go rozwiązać
Niskie obroty, przerywanie, szarpanie
Może i byśmy pomogli ale wypadałoby najpierw podac jaki silnik.JarekxVW pisze:Myślę, że problem nie leży w jednej rzeczy i mam nadzieję że pomożecie mi go rozwiązać
Niskie obroty, przerywanie, szarpanie
czujnik temp?kable,świece,może gaz puszcza i zalewa dwoma paliwami?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Niskie obroty, przerywanie, szarpanie
w mkII z silnikiem 1.8 90 koni były montowane silniki na wtrysku oznaczenia gx rp ,nie było na gaznikukrys94 pisze:Nic mi to nie mówi. Gaźnik, wtrysk?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Niskie obroty, przerywanie, szarpanie
No tak źle napisałem chodziło mi o wtrysk jednopunktowy, a wtrysk mechaniczny. Ten gaźnik to pewnie dlatego, ze chwilę wcześniej udzielałem się w temacie o gaźnikach w 1.3.pironet pisze:w mkII z silnikiem 1.8 90 koni były montowane silniki na wtrysku
Niskie obroty, przerywanie, szarpanie
Znajomy mówił mi ze problem może też tkwić w silniczku krokowym, jak to sprawdzić ?
- Radzio0018
- Użytkownik
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 12:18
- Lokalizacja: Kęty
Niskie obroty, przerywanie, szarpanie
Odkręć silniczek krokowy i podłącz go do instalacji , gdy odpalisz samochód (najlepiej robić to we 2) sprawdzaj czy jak opadają obroty to czy silniczek reaguje, "główka" powinna się wychylać bądź chować.... Jeżeli nie będzie żadnej reakcji tzn że silniczek nie działa... Na przyszłość , jakbyś miał go wymieniać to szukaj BOSCH , nowy jest drogi , ale sprawną używkę powinieneś dorwać bo zamienniki nie mają zbyt długiej żywotności.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 43 gości