1.8T Cofanie zapłonów, wtryski >90% - winna pompa paliwa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
1.8T Cofanie zapłonów, wtryski >90% - winna pompa paliwa?
Jak w temacie, świece PFR6Q nowe, cewki nowe ASO, w logach cofa zapłony dość mocno, nawet do 9ms na każdym garnku i cykl pracy wtryskiwaczy ponad 90%. Przy przyspieszaniu czuć poszarpywanie, szczególnie w zakresie obrotów 1500-3500. Turbo pompuje równomiernie. Czy to oznacza koniec pompy paliwa?
1.8T Cofanie zapłonów, wtryski >90% - winna pompa paliwa?
Pewnie tak sprawdź ciśnienie .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości