silnik przerywa przy 4500-5000 obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik przerywa przy 4500-5000 obr
wczoraj pojawił się problem-zarówno na postoju wkręcając silnik na ok.4500 obr jak i podczas jazdy silnik zaczyna przerywać-po zmniejszeniu obrotów ok.Ta próba była w związku z sytuacją po wymianie tłumikow i stwierdzeniu przeze mnie,że auto jakby stało się wolniejsze i głośniejsze.Walker się nie popisał a mechanicy umywają ręce,twierdząc że głośność jest ok.Może mniej energicznie wciskam gaz z powodu tego hałasu.Mechanicy poradzili,żeby autko porządnie przedmuchać na trasie na wysokich obrotach,stąd moja próba z obr 4500-5000.Ponoć katalizator w dobrym stanie na oko.Rozumiem,żę przerywanie to elektryka lub paliwo,więc tak:filtr poliwa wymieniony,kopułka z palcem też świece NGK też nowe,tylko przewody WN są stare,ale poza tym nie mam problemow z przeskokiem iskry czy też uruchamianiem.Nie chce wsadzać kasy na darmo-poradźcie coś?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
silnik przerywa przy 4500-5000 obr
Zacznijmy od tego jaki masz samochod i silnik w nim
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
silnik przerywa przy 4500-5000 obr
gapistwo-nyślałem,że w profilu mam zapisany model auta-VW golf III GTI Edition 2.0 benzyna motor AGG/1997
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
silnik przerywa przy 4500-5000 obr
Poczytaj sobie o trybie awaryjnym AGG, generalnie do sprawdzenia przepływka, czujnika halla i ustawienie zapłonu/rozrządu.
Najprościej podpiąć VAGa i blokach pomiarowych podejrzeć parametry w grupie 7 o ile dobrze pamiętam.
Przepływki VAGiem nie sprawdzisz niestety, pozostaje miernik.
Najprościej podpiąć VAGa i blokach pomiarowych podejrzeć parametry w grupie 7 o ile dobrze pamiętam.
Przepływki VAGiem nie sprawdzisz niestety, pozostaje miernik.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
silnik przerywa przy 4500-5000 obr
dziękuje za wskazówki-mechanik-elektronik patrzył na mnie podejrzanym wzrokiem kiedy mu zasugerowałem sprawdzenie czujnika Halla.Okazało się to przyczyną awaryjnejn pracy silnika,tyle,że pokręcono wcześniej całym ap.zapł. zmieniając kopułmkę i palec.Jak wiadomo w AGG ustawienia zapłonu są generowane przez sterownik i kręcenie aparatem jest błedem i generuje potem kod błędu czujnika Halla.Walczę jeszcze z wibracjami całej karoserii po wymianie tłumików na Walkera.Drgania przenoszą się na całą budę i jest buczenie na obr.1900-3500 a więc w zakresie prędkości typowych do jazdy codziennej po mieście.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
silnik przerywa przy 4500-5000 obr
Nie generowane przez sterownik a po prostu za pomocą halla rozpoznawany jest 1szy cylinder i trzeba poprzez kręcenie kopułką zsynchronizować czujnika halla z czujnikiem wału, ot cała filozofia. Robi się to na odpalonym silniku i podpiętym VAGiem, kręcąc aparatem.pakob pisze:Jak wiadomo w AGG ustawienia zapłonu są generowane przez sterownik i kręcenie aparatem jest błedem i generuje potem kod błędu czujnika Halla
możliwe, że jest "zbyt sztywno", zobacz też czy Ci gdzieś tłumik do podłogi albo tylnej belki nie dotyka.pakob pisze:Walczę jeszcze z wibracjami całej karoserii po wymianie tłumików na Walkera.Drgania przenoszą się na całą budę i jest buczenie na obr.1900-3500 a więc w zakresie prędkości typowych do jazdy codziennej po mieście.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości