Olbrzymie spalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Olbrzymie spalanie
Witam mam golfa 1.6 101KM AFT kombi Benzyna i gaz mam olbrzymi problem ze spalaniem, gazu na 100 bierze 18L a benzyny tak 1/4 baku na 80km-100km
Wcześniej miałem problem z chłodzeniem co chwile nowe wycieki aktualnie nigdzie już nie ucieka wszystko szczelne..
Moje pytanie dlaczego on tyle pali? czy to jakaś oznaka że to się kończy? przebieg to około 270kkm orginalny.. rok '97
Wie ktoś gdzie w tym silnku jest sonda lambda? gdzie i jak ona idzie?
Wcześniej miałem problem z chłodzeniem co chwile nowe wycieki aktualnie nigdzie już nie ucieka wszystko szczelne..
Moje pytanie dlaczego on tyle pali? czy to jakaś oznaka że to się kończy? przebieg to około 270kkm orginalny.. rok '97
Wie ktoś gdzie w tym silnku jest sonda lambda? gdzie i jak ona idzie?
Olbrzymie spalanie
sonda przed katalizatorem, wtyczka przy ścianie grodziowej, stojąc przez autem z lewej strony.
A co do spalanie to tez walczę z tym, może nie pali 18 ale 14, a i tak wg mnie dużo
A co do spalanie to tez walczę z tym, może nie pali 18 ale 14, a i tak wg mnie dużo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Olbrzymie spalanie
Sonda i czujnik temp na króćcu przy głowicy do sprawdzenia
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Olbrzymie spalanie
a sprawne? Czujnik jeśli zamiennik to na 90% skopany, bo zamienniki nie trzymają parametrów.matiszi pisze:I to i to wymienilem a dalej 14l
Przepływka ok?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Olbrzymie spalanie
A podmieniana na sprawną? Piszę z własnej autopsji, gdy walczyłem ze złą pracą silnika u siebie w ADY - system sterowania bliźniaczy jak w AFT, podmieniałem przepływkę z niesprawnej na niesprawnąmatiszi pisze:Przepływka podmieniana
Niestety VAG nie pokaże parametrów przepływki w tych silnikach. Można ją sprawdzić tylko za pomocą miernika. Profilaktycznie możesz z niej wyjąć element pomiarowy i wyczyścić delikatnie spirytusem.
Co do sondy to na rozgrzanym silniku dobrze pokazuje? Oscyluje od ok. 0,1V do ok. 1V?
Kolejna kwestia to zapłon. Dobrze jest ustawiony? Możesz sprawdzić synchronizację na VAGu w blokach pomiarowych.
O ile pamiętam to blok 7 i pierwsza pozycja ma być w przedziale 57-60 zaś pozycja w 2 okienku ma być w przedziale od 5 do 8.
Nie masz innych problemów z silnikiem? Przerywanie? Dobrze zapala?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Olbrzymie spalanie
pracuje ładnie, na benzynie wszystko ok.
Sonda właśnie pokazuje od 0.3 do 1.1-1.2
Zapłon dobrze ustawiony. Nic nie przerywa, źle palił ale podmieniłem przepustnice i jest git.
Jakie miałeś objawy uszkodzonej przepływki?
Sonda właśnie pokazuje od 0.3 do 1.1-1.2
Zapłon dobrze ustawiony. Nic nie przerywa, źle palił ale podmieniłem przepustnice i jest git.
Jakie miałeś objawy uszkodzonej przepływki?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Olbrzymie spalanie
Na VAGu sprawdzałeś?matiszi pisze:Zapłon dobrze ustawiony.
Dużo palił, był zamulony i nierówno pracował na wolnych obr.matiszi pisze:Jakie miałeś objawy uszkodzonej przepływki?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Olbrzymie spalanie
Tak na vagu.
Mi na PB nawet zapitala. A oborty jak na vagu o 30 skacza to jest norma
Mi na PB nawet zapitala. A oborty jak na vagu o 30 skacza to jest norma
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości