Gaźnik 2e3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gaźnik 2e3
Cięgno siłownika pull down tam gdzie kręcisz imbusem. Ten krążek to zawór termiczno czasowy podnosi obroty zaraz po odpaleniu i działa do około 25 stopni z tego co pamiętam. Masz tu jeszcze skan z instrukcji jak to wyregulować może teraz złapiesz co i jak. Zakładam, że pompki podciśnieniowej nie masz więc po to tam gdzie regulujesz imbusem (numer 6 na zdjęciu) wciskasz, żeby sprawdzić czy przy wciśnięciu masz 2mm uchylone
Gaźnik 2e3
Co przymyka przesłonę rozruchową na rozgrzanym silniku, czy też za to odpowiada siłownik pull down?
Gaźnik 2e3
Na rozgrzanym silniku przesłona ma być otwarta maksymalnie, dopiero zostaje zamknięta po wciśnięciu i puszczeniu pedału gazu przed uruchomieniem zimnego silnika. Tak w ogóle to nie wiem już czy coś jest uszkodzone u kolegi w gaźniku czy tylko posty nabijasz, bo już założyłeś kilka tematów i w kilku piszesz. Ja chcąc pomóc pisze po 50 razy to samo, wstawiam skan z instrukcji a Ty zadajesz pytania w kółko o tym samym i odnoszę wrażenie, że to co pisze jest dla Ciebie nie zrozumiałe. Napisz lepiej jaki masz problem co się dzieje to postaramy się pomóc Ci to naprawić, a jak chcesz znać budowe tego gaźnika od a do z to pobierz sobie instrukcje napraw do tego gaźnika albo poszukaj w internecie bo sporo jest informacji co, jak i za co odpowiada w tym gaźniku. Sam miałem kiedyś problem z ssaniem w tym gaźniku szukałem na forum ale większość informacji dotyczyła gaźnika 2e2 a tam jest troszkę inaczej, ale z pomocą instrukcji której skan wstawiłem w poprzednim poście zregenerowałem swój gaźnik i ustawiłem wszystko jak należy i ciesze się bezproblemową jazdą.
Gaźnik 2e3
Walnięta jest podstawa gaźnik( test dezodorantu), siłownik pull down. Silnik pracuje nierówno, nie idzie co rozpędzić. Po rozgrzaniu wysokie wolne obroty.
Gaźnik 2e3
To trzeba było tak od razu wymieniaj tą podstawę i sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe a w razie potrzeby je wymień, sprawdź jeszcze przyśpieszacz zapłonu to takie kółko na aparacie zapłonowym z wężykiem podciśnieniowym, spróbuj dmuchnąć ustami w ten wężyk i jak nie będzie żadnego oporu to tam też może ciągnąć lewe powietrze. Siłownik jak nie działa możesz regenerować wymieniając w nim membrane. Jak już to zrobisz i silnik będzie w chodził to można by sprawdzić zapłon i cały układ zapłonowy.
Gaźnik 2e3
Jak dmuchnę w wężyk to silnik zaczyna pracować inaczej, czy to oznacza, że aparat jest sprawny? Czy warto kupić ten siłownik firmy Topran?
Gaźnik 2e3
Siłownik możesz kupić i toprana na pewno będzie lepszy niż regeneracja starego kawałkiem gumy. Jak chcesz sprawdzić ten przyśpieszacz zapłonu to na zgaszonym silniku po prostu zdejmij wężyk który idzie do przyśpieszacza przy gaźniku i w niego dmuchnij. Jak nie będziesz miał siły dmuchnąć to przyśpieszacz sprawny jak dmuchniesz i powietrze pójdzie to jest do wymiany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości