W 2E po odpięciu przepływki następuje zgaszenie silnika. Także nie ma co jej odpinać. Raczej wrócę do starej sondy. VR z którego została wyjęta nie miał falujących obrotów więc wstawiłem sprawną sondę i nie dało to rezultatu.
Chyba trzeba zacząć od początku procedury 2E ;/
[b3] 2E - obroty za wysokie lub też się zawieszają
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[b3] 2E - obroty za wysokie lub też się zawieszają
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[b3] 2E - obroty za wysokie lub też się zawieszają
killah, nie skupiaj się na sondzie, przecież nie działa od razu na zimnym.
Skup się na przepływomierzu o którym nic nie piszesz i TPS, a czujnik temp. przecież masz taki sam 4 pinowy jak większość golfów - jeden podwójny odpowiada za ECU i za licznik.
W sprawnym 2E po odpięciu przepływki na pracującym silniku ma on zgasnąć, ale jeśli przy odpiętej spróbujesz to powinien odpalić ale będzie chodził ledwo ledwo awaryjnie.
2E nie ma jeśli chodzi o wtrysk nic wpólnego a ADY - to info dla kolegi wyżej - całkiem inny rodzaj.
Uniwersalna sonda Boscha (mam i polecam) kosztuje nie stówkę tylko 210-240 zeta, jeśli ktoś wierzy w Allegro z niskimi cenami jego sprawa, ja nie wierzę.
Ale najpierw killah, mierniczek uniwersalny do ręki i testy przepływomierza i TPS a potem kontrola ustawienia wyprzedzenia zapłonu, wszystkie inne sprawy są rzadkie i wątpliwe
Skup się na przepływomierzu o którym nic nie piszesz i TPS, a czujnik temp. przecież masz taki sam 4 pinowy jak większość golfów - jeden podwójny odpowiada za ECU i za licznik.
W sprawnym 2E po odpięciu przepływki na pracującym silniku ma on zgasnąć, ale jeśli przy odpiętej spróbujesz to powinien odpalić ale będzie chodził ledwo ledwo awaryjnie.
2E nie ma jeśli chodzi o wtrysk nic wpólnego a ADY - to info dla kolegi wyżej - całkiem inny rodzaj.
Uniwersalna sonda Boscha (mam i polecam) kosztuje nie stówkę tylko 210-240 zeta, jeśli ktoś wierzy w Allegro z niskimi cenami jego sprawa, ja nie wierzę.
Ale najpierw killah, mierniczek uniwersalny do ręki i testy przepływomierza i TPS a potem kontrola ustawienia wyprzedzenia zapłonu, wszystkie inne sprawy są rzadkie i wątpliwe
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: [b3] 2E - obroty za wysokie lub też się zawieszają
No to już wiadomo, gdzie się podział mój brakujący czujnikPaweł Marek pisze: a czujnik temp. przecież masz taki sam 4 pinowy jak większość golfów - jeden podwójny odpowiada za ECU i za licznik.
Dzięki za info i oszczędzony czas. Pewnie bym do tego doszedł sam, gdybym zmarnował jeszcze kilka godzin na szukanie i przeglądanie opisów i rysunków.Paweł Marek pisze: 2E nie ma jeśli chodzi o wtrysk nic wpólnego a ADY - to info dla kolegi wyżej - całkiem inny rodzaj.
Różnica podobno polega na tym, że za stówę jest sonda bez wtyczki i trzeba sobie polutować, a za tą cenę co piszesz, to jest już z gotową wtyczką.Paweł Marek pisze: Uniwersalna sonda Boscha (mam i polecam) kosztuje nie stówkę tylko 210-240 zeta, jeśli ktoś wierzy w Allegro z niskimi cenami jego sprawa, ja nie wierzę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości