[MK1/MK2] 1.6 PN Golf - problem po remoncie silnika FOTO
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[MK1/MK2] 1.6 PN Golf - problem po remoncie silnika FOTO
nie jest tak , ale panowanie nie jest zasadą, zasadą jest kontola płaskości. Skoro nic nie kopci nie wywala płynu to zostaw silnik w spokoju a zajmij się gaźnikiem pewnie przelewa, tekstów masz sporo na forum na ten temat. A błąd zrobiłeś jeśli nie wymieniłes przy okazji uszczelniaczy zaworów i nie sprawdziłeś czy mają luz poprzeczny w prowadnicach.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: [MK1/MK2] 1.6 PN Golf - problem po remoncie silnika FOTO
Uszczelniacze wymieniłem, luzu na prowadnicach nie było. Nie jestem przekonany do gaźnika, bo po pierwsze przed remontem chodził dobrze, a po drugie wtedy wszystkie świece byłyby okopcone, a nie tylko na dwóch cylindrach. Jeżeli to nic z zapłonem, to chyba tylko coś z głowicą/uszczelką....Paweł Marek pisze:nie jest tak , ale panowanie nie jest zasadą, zasadą jest kontola płaskości. Skoro nic nie kopci nie wywala płynu to zostaw silnik w spokoju a zajmij się gaźnikiem pewnie przelewa, tekstów masz sporo na forum na ten temat. A błąd zrobiłeś jeśli nie wymieniłes przy okazji uszczelniaczy zaworów i nie sprawdziłeś czy mają luz poprzeczny w prowadnicach.
Re: [MK1/MK2] 1.6 PN Golf - problem po remoncie silnika FOTO
Jaki jest ciąg dalszy tej historii? Udało się w uratować motor?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości