[2.8 AMX]Wymiana uszczelniacza/simmeringu czujnika Halla

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

[2.8 AMX]Wymiana uszczelniacza/simmeringu czujnika Halla

Post autor: sebool12 » ndz paź 19, 2014 21:10

Witam

Jak wymienić uszczelniacz/simmering czujnika halla w tym silniku ?
Patrząc na instrukcje w ElsaWin zgłupiałem, gdyż przy instrukcji wymiany przy prawej głowicy na obrazkach początkowo pokazana jest strona pasażera, a później strona kierowcy i na koniec znów pasażera.
Za to przy wymianie lewej strony (kierowcy?) podobno trzeba demontować pokrywę zaworów wraz z podwójną pokrywą wałków.
Dlatego chcialem się dowiedzieć jak w rzeczywistości wygląda ich wymiana? Czy wystarczy tylko zdemontować czujnik halla (2 śrubki + 3 od osłony) i mam już simmering?
Niżej dołączam obie instrukcje w formie PDF

Kod: Zaznacz cały

http://speedy.sh/ymyEZ/Wymiana-pierscienia-uszczelniajacego-czujnika-Halla-i-zaslepki-lewa-glowica-silnika.pdf

Kod: Zaznacz cały

http://speedy.sh/uPuVF/Wymiana-pierscienia-uszczelniajacego-czujnika-Halla-prawa-glowica-silnika.pdf


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 24 gości