turbo raz jest raz go nie ma, błąd sondy. 1.8t 20V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbo raz jest raz go nie ma, błąd sondy. 1.8t 20V
Witam. Ostatni mój temat był podobny tylko że teraz rozwiało mi się kilka wątpliwości. Nie mam pojęcia co jest, ale raz czuć że turbina pracuje raz nie. Pod komputerem wywaliło bład pierwszej sondy lambda, czyli z tego co mi wiadomo tej na kolektorze. i moje pytanie brzmi, czy ona może mieć coś wspólnego z tym że ta turbina raz pracuje raz nie ? Druga sprawa, czy jest możliwość dobrania nowej sondy bez uprzedniego wymontowywania starej tylko po to aby sprawdzić którą kupić? dodatkowo mam problem z gazem. i ile poprzednio ten problem znikł, teraz po zatankowaniu znów się pojawił. Mianowicie, sekwencja samoistnie ( trzykrotny sygnał dźwiękowy, i dopiero przerzuca) przerzuca się na prace na benzynie, mimo że zalałem wczoraj za 50 zł, a zrobiłem ledwo 50 km .Czy te fakty się jakoś łączą , ale czy sonda miała by do gadania jeśli chodzi o turbine? Wiem że sonda odpowiada za dobór mieszanki, i to być może rozwiąże problem z przełączaniem na benzyne. Dodatkowo zauważyłem ostatnio że jakiś płyn kapał mi z jakiegoś jakby zbiorniczka pod podłogą po stronie pasażera. Co tam może się znajdować za ustrojstwo ?
turbo raz jest raz go nie ma, błąd sondy. 1.8t 20V
Skąd wiesz że turbo nie działa? Jak to sprawdzałeś? Masz Instalkę gazową, jaką? jaki komp. jakie wtryski, jaki reduktor, jaki przebieg na lpg, jakie filtry?
Masz błąd sondy, jaki? kod błędu. To że jest sonda wywala błąd jest może być spowodowane złą pracą instalki gazowej. Sondę kupuje się zawsze dedykowaną nigdy uniwersalną, dobiorą bez trudu w każdym sklepie wg. katalogu.
Jak jeździsz tylko na benie np 100 km. to auto tez niedomaga?.
Jaki płyn kapał? zapach , kolor?, może to tylko woda z klimy.
Być może przyczyną jest tylko niedomagająca instalka gazowa, trzeba to sprawdzić.
Masz błąd sondy, jaki? kod błędu. To że jest sonda wywala błąd jest może być spowodowane złą pracą instalki gazowej. Sondę kupuje się zawsze dedykowaną nigdy uniwersalną, dobiorą bez trudu w każdym sklepie wg. katalogu.
Jak jeździsz tylko na benie np 100 km. to auto tez niedomaga?.
Jaki płyn kapał? zapach , kolor?, może to tylko woda z klimy.
Być może przyczyną jest tylko niedomagająca instalka gazowa, trzeba to sprawdzić.
turbo raz jest raz go nie ma, błąd sondy. 1.8t 20V
Musisz znależc kogos kto Ci ogarnie to auto vagiem albo samemu kupić fejsa, jaki dokładnie silnik? jaki numer błędu? logi dynamiczne na benzynie trzeba zrobić i srawdzić czy wszystko ok i potem dopiero brac się za lpg.
turbo raz jest raz go nie ma, błąd sondy. 1.8t 20V
Tak jak napisał bzzyczek, tyle że sprawdzenie tylko na benie, nie używamy LPG
turbo raz jest raz go nie ma, błąd sondy. 1.8t 20V
Nie twierdzę że turbo nie działa, ale nie czuje tego przyśpieszenia które łeb urywało.. Na drugim biegu 90 wyciągał szybciutko, przy czym nie cisnąłem więcej jak 3.5 tys obrotów, i podczas przyśpieszania nie słyszałem silnika, teraz jak chce przycisnąć nie czuć tego odejścia gdy silnik wyciąga od 2 tysięcy. On idzie, ale to nie jest to przyśpieszenie jakie miał. Jest tak jakby przymulony. Instalacje gazową mam EuroGas Vector 4 czyli z tego co mi mówiono to stag3 czy jakoś tak. Producenta parownika nie podam bo nawet nie znam, ale ten mechanik u którego byłem mówił że jeden z lepszych.
Co do kodu błędu, to także nie wiem bo nie myślałem że to może być potrzebne. Być może jest jak mówisz że błąd sondy jest powiązany ze zła pracą instalacji, ponieważ przerzuca go na benzyne po trzy krotnym sygnale dźwiękowym, nie wiem z jakiego powodu. Po za tym zchrzanił się wskaźnik poziomu paliwa od gazu, ale to podobno standard. Co do zakupy sondy to chyba muszę znać rodzaj jednostki napędowej, bo było kilka wersji tej pojemności o ile się nie mylę, a nie wiem jaką mam wersję.
Może 100km nie robię na benzynie, ale ok 60km robię, to też czuć jest że nie ma tego przyśpieszenia jakie było.
Co do tego płynu to nie było to nic oleistego, bo na podłodze w garażu nie zostało śladu. Ale sporo się tego wylało, wyglądało jak woda.. I lało się z takiego jak by pojemniczka pod podłogą po stronie pasażera o czym już wspominałem.
Może mi podpowiesz w jaki sposób mam dobrać tą sondę, byłbym wdzięczny.
Co do kodu błędu, to także nie wiem bo nie myślałem że to może być potrzebne. Być może jest jak mówisz że błąd sondy jest powiązany ze zła pracą instalacji, ponieważ przerzuca go na benzyne po trzy krotnym sygnale dźwiękowym, nie wiem z jakiego powodu. Po za tym zchrzanił się wskaźnik poziomu paliwa od gazu, ale to podobno standard. Co do zakupy sondy to chyba muszę znać rodzaj jednostki napędowej, bo było kilka wersji tej pojemności o ile się nie mylę, a nie wiem jaką mam wersję.
Może 100km nie robię na benzynie, ale ok 60km robię, to też czuć jest że nie ma tego przyśpieszenia jakie było.
Co do tego płynu to nie było to nic oleistego, bo na podłodze w garażu nie zostało śladu. Ale sporo się tego wylało, wyglądało jak woda.. I lało się z takiego jak by pojemniczka pod podłogą po stronie pasażera o czym już wspominałem.
Może mi podpowiesz w jaki sposób mam dobrać tą sondę, byłbym wdzięczny.
turbo raz jest raz go nie ma, błąd sondy. 1.8t 20V
Soory ale nie potrafię ci pomóc, nie umiesz czytać ze zrozumieniem, nie masz pojęcia o swoim aucie, jedź do dobrego mechanika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości