gaźnik 2E2, otwarta cały czas przepustnica powietrza

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cichy75
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 10, 2014 00:12
Lokalizacja: Swarzędz

gaźnik 2E2, otwarta cały czas przepustnica powietrza

Post autor: cichy75 » czw cze 19, 2014 18:34

Witam, po przeszukaniu arhiwóm mam jeszcze większy mętlik w głowie :kac: Problem polega na tym, że auto na PB zachowuje się jakby chodziło na ssaniu. Mianowicie nie ma wolnych obrotów i dość mocno dymi na czarno. Co zauważyłem, to cały czas jest otwarta górna przepustnica powietrza. Na zimnym jak i na ciepłym, można ją przymykać palcem bez żadnego oporu. Dodam jeszcze, na gazie chodzi bardzo ładnie. Spalanie w automacie 1.6 w mieście nie przekracza 10l.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gaźnik 2E2, otwarta cały czas przepustnica powietrza

Post autor: Paweł Marek » sob cze 21, 2014 11:51

cichy75, chyba po pierwsze zepsuty jest pull down, taki siłownik podciśnieniowy w którym strzeliła membrana, szukajka pokaże, można naprawić samemu dać do regeneracji lub kupić nowy.
Zapewne też pękła lub spadła sprężyna bimetalowa w kopułce aparatu ssania i przez to przepustnica nie zamyka się na zimnym. Albo ktoś źle ustawił tą kopułkę - przekręcił w prawo za bardzo - są znaczki ja mam być. Paradoksalnie taka sytuacja jest dobra do LPG, łatwiej na nim na zimno odpalić.

Czarne spaliny na cieplym silniku z tym nie mają związku - najczęściej pęka membrana zaworu wzbogacania mieszanki lub czasem pęka pływak w gaźniku sa do tego opisy szczegółów po raz setny nie piszę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
metalfishu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr sty 30, 2013 23:31
Lokalizacja: Olsztyn

gaźnik 2E2, otwarta cały czas przepustnica powietrza

Post autor: metalfishu » ndz cze 22, 2014 11:22

mam podobną sytuację. U mnie winowajcą całego tego zamieszania jest niesprawna sprężynka bimetalowa - przepustnica rozruchowa cały czas otwarta maksymalnie, ssania brak i wolnych obrotów też brak. sprawdź bimetal na początek, myślę, że sytuacja się wyjaśni.


..death is all around!!..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości