Witam pacjent to 1.4 16 v nie pracuje po nagrzaniu na 2 cyl.
Historia jest długa bład odzczytany was to p0302 czyli wypadanie zapłonu na cyl 2 zaczełem wiec od układu zapłonowego nowa cewka świece brak efektu podmieniony wtrykiwacz na nowy nic równierz nie dało wiec pomiar ciśnienia paliwa i oleju wszystko w normie dokonałem pomiaru spreżania na nie pracujacym cyl 2 bary mniej wiec wymieniłem tłok kompletny remont głowicy sprawdzenie wałków i po złożeniu brak efektu dalej nie pracuje po rozgrzaniu przy okazji dodam że rozrzad sprawdzony razem z kołami zebatymi czujnik wałka nowy, kolektor zasilający szczelny, wydech drożny egr podmieniony, nowy czujnik maf, sterownik silnika zmieniony wiązka sprawdzona. Może miał ktoś podobna usterke?
vw 1.4 16v nie pali drugi cylinder mega problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
vw 1.4 16v nie pali drugi cylinder mega problem
Zmieniłeś tylko jeden tłok? czy wszystkie?
W momencie gdy nie pracuje na 2 cylinder ma iskrę na tym cylindrze?
W momencie gdy nie pracuje na 2 cylinder ma iskrę na tym cylindrze?
vw 1.4 16v nie pali drugi cylinder mega problem
Nie napisałeś, że wymieniłeś kable zapłonowe, ale wymieniłeś, prawda?
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
vw 1.4 16v nie pali drugi cylinder mega problem
Jeden tłok zmieniłem po wymianie sie wyrównało ciśnienie. Iskra jest, wtrysk podaje paliwo chodzi równo na zimnym dopiero po 10min zaczyna wypadać 2 cyl i z czasem wogóle przestaje pracowac. W silniku mam 4 osobne cewki podmienione na nowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości