Błędy silnika - zawór EGR, czujnik położenia wału
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Błędy silnika - zawór EGR, czujnik położenia wału
Witam serdecznie wszystkich fanatyków. Mam problem odnośnie błędów w silniku, pojawiły się one po wymianie silnika na nowy. Mój pojazd to Golf IV 1.6 16v ATN.
Błąd nr1: Zawór recyrkulacji spalin.
Błąd nr2: Czujnik położenia wału - strona 2 - zbyt wysokie napięcie.
Mój mechanik rozkłada ręce, a ja postanowiłem napisać do profesjonalistów.
Z góry dziękuję za pomoc i wszystkim zaangażowanym w temat stawiam piwo
Błąd nr1: Zawór recyrkulacji spalin.
Błąd nr2: Czujnik położenia wału - strona 2 - zbyt wysokie napięcie.
Mój mechanik rozkłada ręce, a ja postanowiłem napisać do profesjonalistów.
Z góry dziękuję za pomoc i wszystkim zaangażowanym w temat stawiam piwo
Błędy silnika - zawór EGR, czujnik położenia wału
Czy robiliście adaptację zaworu EGR? Czujniki zostały od starego czy od nowego silnika?
Błędy silnika - zawór EGR, czujnik położenia wału
Adaptacja zaworu była wykonana, czujniki są od starego silnika.
Błędy silnika - zawór EGR, czujnik położenia wału
Pozostaje sprawdzić wiązkę elektryczną wg wytycznych z serwisówki dla poszczególnych błędów a jak nie to wymiana sterownika silnika.
Błędy silnika - zawór EGR, czujnik położenia wału
Wiązka była już sprawdzona, ale sterownik silnika ?
Przecież nowy silnik posiada identyczny kod jak stary uszkodzony. Mogłoby mu się coś stać podczas wymiany silnika?
Myślałem, że sam zawór EGR jest uszkodzony, tylko wtedy co z tym błędem czujnika położenia wału ?
Przecież nowy silnik posiada identyczny kod jak stary uszkodzony. Mogłoby mu się coś stać podczas wymiany silnika?
Myślałem, że sam zawór EGR jest uszkodzony, tylko wtedy co z tym błędem czujnika położenia wału ?
Błędy silnika - zawór EGR, czujnik położenia wału
Może być cos z pierścieniem osadzonym na wale korbowym silnika, z którego "sczytywany" jest sygnał przez czujnik.
Błędy silnika - zawór EGR, czujnik położenia wału
Wracam do tematu ponownie. Wiązka sprawdzona centymetr po centymetrze i jest wszystko okej, natomiast sterownik był wymieniany i po podłączeniu pod komputer diagnostyczny dalej widnieją owe błędy. NA dodatek od czasu do czasu zapala się sama z siebie kontrola trakcji i nie można jej wyłączyć przyciskiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 25 gości