Szarpanie oraz falujące obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpanie oraz falujące obroty
Jak w temacie gdy jadę golfikiem na obrotach do 2 tysięcy szarpie nim gdy przekroczy 2 jest dobrze dzieję sie tak na benzyni jak i gazie. Obroty także falują czasami tak jak jest zimny to zgaśnie pozniej sie uspokaja ale rownej pracy nie ma ;/ silniczek krokowy został wymieniony i nic moze troche poprawy co to moze byc?? oczywiście jak jets zapalony i prawie gaśnie światła tez przygasaja
Szarpanie oraz falujące obroty
to z światlami to normalne ale świece sprawdzałeś ? palec, kopułkę , przewody obstawiał bym to , napisz jaki masz silnik
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpanie oraz falujące obroty
obstawiał bym czujnik położenia przepustnicy bądz czujnuk wolnych obrotów ale tak szczerze to poradził bym ci zakup używki wyjdzie taniej niż wymiana części z niego a na allegro mona za 80zł cały mono dorwać możesz jeszcze zobaczyć wszystkie wtyczki co idą do mono czy kable nie sa poprzerywane itd
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpanie oraz falujące obroty
Przewody,kopułka palec wymienione zadnych zmian ;/// TEraz samochód nie chce praktycznie chodzic na benzynie odpale go gdy dam gazu to tak chodzi zadławiony jak na 3 gary i sie dławi mimo trzymania gazu a na lpg działa jeszcze jakos nomalnie slychac ze na wszytskie gary ale strasznie niskie obroty na odpalonym silniku okolo 500 ;/ znajomy mowil ze to moze byc uszczelka pod glowica sprawzilismy to jak sie odkreci korek w zbiorniczku to tam raz na jakis czas pojdzie banka na rozgrzanym silniku co to moze byc?? przypominam ze szarpie nim !!! Pomocy
Szarpanie oraz falujące obroty
ubywa Ci płynu ? możliwe jest z tą uszczelką ale po płynie nie sprawdzisz jeżeli uszczelke przedmuchało pomiędzy cylindrami to praca jdnego zaburza pracę drugiego i może sie tak dziać jak piszesz najlepiej jak sprawdzisz kompresje w silniku pozdr.
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpanie oraz falujące obroty
homer21, Płynu ubywa ale te ztroche jest na chlodnicy jak sie stoi nie widac zeby kapało ale na chlodnica jets troszke mokra
Szarpanie oraz falujące obroty
ja bym sprawdził kompresje i bedzie wiadomo
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpanie oraz falujące obroty
lisek1610, czujnik temp wody zmien. czuc spalinami w zbiorniczku? olej po zmieszniu sie z plynem robi sie jak kawa z mlekiem.
Szarpanie oraz falujące obroty
ja bym zaczął od sprawdzenia tak jak kolega wyżej napisał czujnika temp. cieczy chłodzącej.. czy dobre wartości wysyła.. jesli nie to to zobacz jak wygląda rozrząd, być może przeskoczył.. u mnie kiedyś szarpał powyżej 3 tys i nie szlo jezdzic.. duzo rzeczy posprawdzalem, a okazał się przestawiony rozrząd..
jak jest z mocą przy szarpaniu i przy "nie szarpaniu" ?
jak jest z mocą przy szarpaniu i przy "nie szarpaniu" ?
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
Szarpanie oraz falujące obroty
Jutro zobacze mniej wiecej co w tym zbiorniczku sie dzieje a podłaczenie pod kompa cos wykaze w tej sprawie?? tylko,ze mam wejscie pod OBD1
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Szarpanie oraz falujące obroty
lisek1610, sprawdź ustawienie rozrządu, aparatu zapłonowego, wyprzedzenia zapłonu, podstawę wtrysku i kompresję. Całą elektronikę co wyżej koledzy piszą na razie pomiń oprócz układu zapłonowego bo ona praktycznie nic niema do pracy na LPG , o ile jesteś pewien że objawy na obu paliwach są takie same
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 23, 2009 13:20
- Lokalizacja: Bieszczady
- Kontakt:
Szarpanie oraz falujące obroty
Czujnik przepływomierza i adapacja przepustnicy miałem podobny problem
z silnika VW nie wycieka olej, one tak zaznaczaja swój teren :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości