Rozrząd i co jeszcze?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Rozrząd i co jeszcze?
Witam, mam problem i mam nadzieje że trochę mi podpowiecie wracając dzisiaj autem ze szpitala do domu jakieś 100 km drogi zaczęło się dziać jakieś zgrzyty pod silnikiem myślałem ze to przegub może ale po chwili patrze auto zgaszono próbuje raz go odpalić nic drugi nic no to szybko pod maskę a patrze spadło całe koło pasowe z wału korbowego o ile dobrze kojarzę, co mogło narobić w silniku jakie szkody, wiem że rozrząd już cały do wymiany a na starym wyszło 59k km przejechane czy głowica też mogła zostać uszkodzona? dodam że silnik w moim aucie to 1.8 rok 92
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Rozrząd i co jeszcze?
Zależy od tego jaki masz silnik, jeśli AAM to głowica powinna przeżyć bo ponoć jest bezkolizyjny. Tak czy siak zerwany pasek najczęściej oznacza spotkanie się tłoków z zaworami co kończy się pokrzywieniem zaworów a czasem pęknięciem tłoka.
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
Rozrząd i co jeszcze?
a jest silnik vw-a ktory nie jest kolizyjny?1.8 aam jest kolizyjny czyli tak samo jak abs adz rp a przy okazji 1.3 mh nz i wiele innych.takze dziwi mnie pisanie ze 8v bezkolizyjne a 16v kolizyjne.z tego co pamietam to w oplu jest podzielnosc 8v lub 16v jesli chodzi o kolizje oczywiscie
Rozrząd i co jeszcze?
Auto odebrane, na szczeście głowica i zawory całe. tylko rozrzad był cały do zrobienia i to sie stało podczas jazdy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości