2e smierdzi paliwem faluje po odjeciu gazu (swap hamulcy )
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2e smierdzi paliwem faluje po odjeciu gazu (swap hamulcy )
Witam,
W weekend przy okazji zmiany zawieszenia przerzuciłem sobie w końcu hamulce z GTI (280mm) lecz po złożeniu mam wrażenie, że prawie nie hamują i tutaj moje pytanie, czy ktoś z Was robił taką przekładkę, no i czy wymienialiście servo przy takiej modyfikacji, wcześniej przełożyłem sam tył (belka z tarczami) i nie było takich objawów (pedał prawie, że wpada w podłogę, tak, jakby były zapowietrzone).
Pozdrawiam i czekam na porady.
Piotrek
W weekend przy okazji zmiany zawieszenia przerzuciłem sobie w końcu hamulce z GTI (280mm) lecz po złożeniu mam wrażenie, że prawie nie hamują i tutaj moje pytanie, czy ktoś z Was robił taką przekładkę, no i czy wymienialiście servo przy takiej modyfikacji, wcześniej przełożyłem sam tył (belka z tarczami) i nie było takich objawów (pedał prawie, że wpada w podłogę, tak, jakby były zapowietrzone).
Pozdrawiam i czekam na porady.
Piotrek
Ostatnio zmieniony wt paź 01, 2013 19:46 przez zett93, łącznie zmieniany 1 raz.
SWAP HAMULCY GTI - servo
Nie wiem jak w mk III ale w mk II jak załozyłem serwo z gti i wieksza pompe to hamulce sie poprawiły znacznie.Nie miałem jakis objawów wpadania pedału,ale paru chłopaków miało tego typu problemy.
Poszukaj w technicznym jest caly dział na temat przekładki hebli.
Techniczny albo w speed.
Poszukaj w technicznym jest caly dział na temat przekładki hebli.
Techniczny albo w speed.
SWAP HAMULCY GTI - servo
Chcialbym sie tylko zorientowac, czy brak pompy od GTI (mam od poprzedniego motoru 1.8 AAM z lita tarcza z przodu)przy calej reszcie moze tak znacznie wplynac na jakosc hamowania, a z tego, co czytam to Ty po prostu sobie dolozyles nowa pompe dzieki za rady i pozdrawiam oraz w razie pomyslow czekam na odpowiedzi
Ps. Prosze o wybaczenie braku ogonkow ale w tel nie mam...
Ps. Prosze o wybaczenie braku ogonkow ale w tel nie mam...
SWAP HAMULCY GTI - servo
Znaczy nie do końca ja te zakładałem belke na tarczach z tyłu,potem większe tarcze z przodu.Ale nie miałem takich objawow jak Ty.Potem zamontowałem servo i pompe z gti.
Pamiętam że ktoś kiedys pisał że zapadał mu sie pedał hamulca po zamontowaniu wiekszych tarcz i ustało to dobiero jak zamontował wiekszą pompę.
Nie moge znaleść tego tematu.
Pamiętam że ktoś kiedys pisał że zapadał mu sie pedał hamulca po zamontowaniu wiekszych tarcz i ustało to dobiero jak zamontował wiekszą pompę.
Nie moge znaleść tego tematu.
SWAP HAMULCY GTI - servo
A w ten sposób.. no cóż, może moja pompa już jest na wykończeniu i stąd taki objaw. Poszukam jeszcze jakiś informacji, może ktoś jeszcze coś napisze. A potem zmienie servo i pompę, dużo zachodu z tym jest?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
SWAP HAMULCY GTI - servo
zett93, na sto procent większa pompa jest mocniejsza lepsza ale nie miałbyc odczucia słabych hamulców gdyby stara była sprawna. Więc wymieniaj ją, ale czy zaciski są sprawne czy układ jest odpowietrzony - to już musisz sam ocenić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
SWAP HAMULCY GTI - servo
w wolnej chwili zobacze, jak zaciski, bo leżały u mnie prawie pół roku, zanim założyłem, a układ jest na 100% odpowietrzony, napiszę, jak po tych zabiegach..
A jeszcze jedno pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu.
Mam taki problem, że kuleje mi na wolnych, tzn jak dam więcej gazu, to potrafi zgasnąć po odpuszczeniu i tu pojawia się pytanie, czy za tym może stać brak sony lambda (dopiero założę po tłumikarzu) oraz brak kata. Oraz dalej, czy jeśli nie mam kata a wkręcę sondę, to czy jej odczyt będzie prawidłowy. Następnym podejrzanym elementem wg mnie jest krokowy, ale czy jeśli on byłby padnięty, to czy cały czas by nie kulał na wolnych? Z rzeczy, których jestem pewien, to sprawna przepływka i szczelny dolot, odma cała. Macie jakieś pomysły?
A jeszcze jedno pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu.
Mam taki problem, że kuleje mi na wolnych, tzn jak dam więcej gazu, to potrafi zgasnąć po odpuszczeniu i tu pojawia się pytanie, czy za tym może stać brak sony lambda (dopiero założę po tłumikarzu) oraz brak kata. Oraz dalej, czy jeśli nie mam kata a wkręcę sondę, to czy jej odczyt będzie prawidłowy. Następnym podejrzanym elementem wg mnie jest krokowy, ale czy jeśli on byłby padnięty, to czy cały czas by nie kulał na wolnych? Z rzeczy, których jestem pewien, to sprawna przepływka i szczelny dolot, odma cała. Macie jakieś pomysły?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
SWAP HAMULCY GTI - servo
zett93, o 2E sporo napisano poczytaj sobie.
Sonda ma być, kata nie musi być. Bez niego odczyt sondy będzie ok. Ale jeśli kata nie ma albo chociaż pustej puszki po nim to musisz gdzieś wspawać nakrętkę w wydech i umieścić tam sondę, sa takie imitacje katalizatorów - małe tłumiczki , w każdym razie gdzieś w początkowym odcinku wydechu musi sonda być. Jej brak może dać falowanie. Najpierw ją zamontuj np uniwersalną Boscha (ok 220 zeta) potem jeśli nie pomoże zajmiesz się resztą. Silniczek krokowy odpada z tego powodu że po pierwsze go nie masz w tym silniku, a po drugie to co nazwałeś silniczkiem krokowym czyli regulator wolnych obrotów czyli zwykły elektromagnes na kanale obejściowym nie powoduje falowania obrotów, owszem jeśli jest brudny to może dać przygasanie po odjęciu gazu, ale nie falowanie.
Jak sonda nie pomoże na falowanie to trzeba skontrolować ustawienie rozrządu, zapłonu, ustawienie podstawowe przepustnicy -wszystko znajdziesz na forum,.
Sonda ma być, kata nie musi być. Bez niego odczyt sondy będzie ok. Ale jeśli kata nie ma albo chociaż pustej puszki po nim to musisz gdzieś wspawać nakrętkę w wydech i umieścić tam sondę, sa takie imitacje katalizatorów - małe tłumiczki , w każdym razie gdzieś w początkowym odcinku wydechu musi sonda być. Jej brak może dać falowanie. Najpierw ją zamontuj np uniwersalną Boscha (ok 220 zeta) potem jeśli nie pomoże zajmiesz się resztą. Silniczek krokowy odpada z tego powodu że po pierwsze go nie masz w tym silniku, a po drugie to co nazwałeś silniczkiem krokowym czyli regulator wolnych obrotów czyli zwykły elektromagnes na kanale obejściowym nie powoduje falowania obrotów, owszem jeśli jest brudny to może dać przygasanie po odjęciu gazu, ale nie falowanie.
Jak sonda nie pomoże na falowanie to trzeba skontrolować ustawienie rozrządu, zapłonu, ustawienie podstawowe przepustnicy -wszystko znajdziesz na forum,.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
SWAP HAMULCY GTI - servo
Wydech zrobiony sonda wsadzona zawor wuczyszczony i jest znaaczna poprawa, jeszcze lekko spada po odjeciu gazu ale zdaje mi sie, ze wymiana zaworu to naprawi.. zastanawia mnie tylko jeszcze jedna rzecz, mianowicie czuc paliwo na wolnych spod machy, macie pomysly skad ten zapach moze sie brac? Sprawdzalem uklad paliwowy caly, spod regulatora tez nic nie leci..
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
SWAP HAMULCY GTI - servo
edytuj tytuł tematu - 9. pkt regulaminuzett93 pisze:SWAP HAMULCY GTI - servo
...no i temat raczej w złym dziale
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości