Przyśpieszenie zapłonu = fajujące obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przyśpieszenie zapłonu = fajujące obroty
Witam mam digi 1 i mianowicnie gdy chcę przyśpieszyć zapłon obroty zaczynają falować natomiast jak ustawie na fabryczne 6st jest ok ale co każde odplenie silnikiem stroche rzuca ma około 400-500 obr a pochwili się stabilizuje, silnik ładniej pracuje natomiast jak przyśpiesze zapłon silnik faluje lecz o wiele lepiej wkręca się na obroty oraz po odpaleniu jest besz poszarpywań, jaka może byc przyczyna . Silnik 2.0 8v. POMOCY!!!
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przyśpieszenie zapłonu = fajujące obroty
Skoro był taki swap, może sprawdź skład spalin i podkręć mieszankę chyba jest śruba na przepływce od tego , w moim nowszym DIGI z mk3 też pojawia się falowanie jeśli przyspieszę więcej niż 3 stopnie od zalecenia fabrycznego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Przyśpieszenie zapłonu = fajujące obroty
Właśnie Paweł Marek to jest 2.0 na digi 1 ! nie jest to oryginalny z przepływką tutaj idzie do sterownika podciśnienie tylko teraz jest pytanie jak zwiększyć mieszankę w digi 1 przeszukiwałem forum i chyba nie obejdzie się bez wymiany przemodzonego epromu w sterowniku dzięki za pomoc
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości