1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
Wtam jak w temacie.. gdy lekko dodaje gazu i chce jechać wolno auto przerywa. gdy otwiera się wielka przepustnica to auto już idzie dobrze i bardzo dobrze przyśpiesza... co jest nie tak ? auto cieżko odpala, czasami na 3-5 razy bo widzę po obrotomierzu że albo staje w miejscu albo zamyka skale albo ma drgawki... za każdym razem nie udanego odpalenia iskra jest., Prosze o pomoc auto pomimo złego odpalania jeździło normalnie. wystarczyło dobrze podpalić.. teraz już tak nie idzie.. wciąż jest źle.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
brak LPG
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
Zdiąłem głowice w GTI. Zrobilem to dlatego że auto kopci na niebiesko.. Po oględzinach kolegów, dół silnika jest igła... progów brak i widać na cylindrach ryski poprzeczne od szlifu.. nie wiem jakie wy macie zdanie o tym.. Głowica tak... zmieniam gumki na zaworach i zauważylem że zawory wydechowe są białe.. wyczytałem że może to być uboga mieszanka. Gdy zdiąłem głowice zauważylem czujnik pod wężem od nagrzewnicy i od był wyrwany.. poszedłem do auta ale nie znalazłęm wyrwanych kabli czyli ten czujnik był wyrwany.. mam wolne dwa kable czarny i czarno czerwony czy to może być ten? Czujnik ma grubą nakrętkę do klucza.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: 1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
to że widać honowanie o niczym nie świadczy, rozdzielaz do sprawdzenia...
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
Re: 1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
Być może zatarty rozdzielacz paliwa/przepływomierz. Być może kiedyś auto latało na lpg, stąd zatarcie, a potem ktoś wywalił lpg. Bardzo rzadki przypadek, aby rozdzielacz się zatarł (jest to praktycznie niemozliwe jesli auto latało tylko na Pb - ewentualnie może ktoś lał jakieś dziwne mieszanki zamiast benzyny typu rozpuszczalnik/benzyna ekstrakcyjna). Zdejm gumę nad przepływomierzem i delikatnie poruszaj ręką (a właściwie palcem) czy przepływomierz chodzi w całym zakresie ruchu bardzo lekko i z jednostajnym minimalnym oporem.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
Zdjąłem gumę i bardzo ladnie chodzi ten dysk. Zdjąłem rozdzielacz i ten pręcik też ładnie chodzi, na ciśnienie paliwa się wysuwa. Ewidentnie widać złą mieszankę paliwo powietrze.. nie idzie tego wyregulować. jeżeli wyreguluje auto tak żeby pięknie chodziło na jałowych to nie ma mocy przy lekkim wciśnieciu pedału gazu tak jakby to lekkie podciśnienie nie robiło wrażenia na dysku. gdy włożę imbus w regulację dawki i dodam lekutko gazu to imbus się porusza z tego moja diagnoza że rozdzielacz jest ok.. Dziś doszedłem do tego że wtryski są do bani. Było ryte w układzie paliwowym a dokładnie z pompą i filtrem i z tego wydaje mi się że poszedł syf. Gdy daje lekko gazu syf na wtryskach nie daje tego ciśnienie gdy wedepne mocniej to już to się poprawia.. prosze mi powiedzieć jak powinny lać wtryski? mgiełką w każdym przypadku czy na wolnych obrotach powinny lać czterema cieniutkimi strumyczkami? Bo włączam pompę na króko, wyjmuje wtryski i ręką podnosze dysk i obczajam.. Kumpel mówi że one są do bani a ja mu na to że to nie TDI żeby pyliły jakby miały 180bar.. Czy wtryski się rozbiera? czyści? wymienia jakieś coś? Auto nigdy nie widziało LPG nie widać na kaście żadnych otworów na rury i uchwyty i wogóle GTI jest z niemiec.
PS jak dodam mu większą dawkę paliwa to auto reaguję normalnie na pedał gazu ale faluje na wolnych obrotach i kręci się do 5tyś i słychać przerywanie
PS jak dodam mu większą dawkę paliwa to auto reaguję normalnie na pedał gazu ale faluje na wolnych obrotach i kręci się do 5tyś i słychać przerywanie
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
Zawsze mgiełką. Wtryski w tym układzie zawsze dostają to samo ciśnienie - niezaleznie czy jest to bieg jałowy, czy pełen but. Róznica jest tylko w ilości paliwa, które przez nie przelatuje w jednostce czasu (wtryski pracują z bardzo dużą częstotliwością - cyklicznie około 50 razy na sekundę plują) - za to odpowiada tłok sterujący ze szczelinami w rozdzielaczu. Nie chce mi się tłumaczyć zawiłości tego układu, bo za duzo pisania.Johnatan pisze:mgiełką w każdym przypadku czy na wolnych obrotach powinny lać czterema cieniutkimi strumyczkami?
Jak najbardzie mozna. Jetronik Wrocław to robi. O ile sie da.Johnatan pisze:czyści?
Kolego, nie radze na pałe grzebać w tych układach, bo możesz go rozwalic na maxa. Jesli Ci zalezy na aucie i nie masz zbyt daleko do Wrocławia to goń do Jetronika.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1,8 16v brak reakcji na otwarcie małej przepustnicy
auto na zimnym chodzi dobrze, później po 1km odwala mu i gdy daje mu gazu w pierwszej chwili idzie ale już przestaje i pyrto jakby dawka była nie do przepalenia... gdy zaczne delikatnie pompować pedałem zwiększając prędkość to jest wszystko normalnie... nagle coś mu odwali i już reaguje na gaz normalnie a gdy zgasze silnik już jest źle.. auto na postoju wywala na czarno, wolne obroty utrzymuje. Do czego jest wielki czujnik na klucz 24 w głowicy pod krućcem? 2 piny
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości