 chodzi mi o silnik benzynowy. Po zdjęciu głowicy zauważyłem od dołu taką ryskę pęknięcia między zaworami.
  chodzi mi o silnik benzynowy. Po zdjęciu głowicy zauważyłem od dołu taką ryskę pęknięcia między zaworami.  Czy to prawda że ta głowica to już złom?
  Czy to prawda że ta głowica to już złom?Auto mi się grzało i wyszło na to że sprężanie jest zaniżone na trzecim cylindrze z 5 obecnych
 Myślałem że tylko uszczelka do wymiany.
 Myślałem że tylko uszczelka do wymiany.  
 Rysy Pęknięcia między zaworami nie ma tylko na 3 i 4 wgłębieniu głowicy, do którego dochodzi tłok.
Sprawdzenie samej szczelności to 100zł, więc robić tego się chyba nie opłaca?! Czy można założyć taką z tymi pęknięciami i będzie to jeździć z normalną kompresją osiągami i mocą?
 
 Czy lepiej kupić pewną - sprawną?



 
 
