problem z obrotami i temperaturą

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rogerio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt maja 22, 2012 19:47

problem z obrotami i temperaturą

Post autor: rogerio » ndz kwie 28, 2013 18:36

Witam,posiadam od roku golfika 3 i do niedawna nie miałem z nim żadnych problemów. Jakiś miesiąc temu zaczęły się problemy,pojawił się wyciek płynu chłodzącego z tego kolanka w którym jest umieszczony czujnik temperatury wody, od tamtej pory silnik zaczął się mocno grzać, po wymianie i tego elementu ten problem nie znikł, jak dotąd ładnie auto trzymało 90 stopni tak teraz prawie cały czas ma 100 stopni i po na prawdę dłuższym odcinku przejechanym bez postoju temperatura spada do 93-95 stopni.Dodam że sprawdzałem czy termostat się otwiera i chyba jest ok bo jak się zagrzeje to dolny przewód chłodnicy robi się gorący. Dodatkowo mniej więcej od tego samego czasu zaczęły się dziać też dziwne rzeczy z obrotami mianowicie zarówno na gazie jak i benzynie jak jadę i mam ponad 2000 obrotów i wcisnę sprzęgło albo wrzucę na luz to obroty spadają do 1900 zawieszają się na kilkanaście sekund w tym miejscu i bardzo powoli spadają do około 1500 a później już normalnie wskazówka nurkuje do 900. Nie wiem czy obie sprawy są powiązane ale prosiłbym o pomoc co to mogło nawalić. pozdrawiam



mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

problem z obrotami i temperaturą

Post autor: mka 3 » ndz kwie 28, 2013 22:03

rogerio, zresetuj komputer przez rozpiecie klem na noc? a jak nie pomoze to wymien czujniki temperatury lub wez jakis inny termometr i wsadz do zbiorniczka i porownaj ze wskazaniem na desce rozdzielczej.



kamikadzol15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
Lokalizacja: Kutno / Łódź

problem z obrotami i temperaturą

Post autor: kamikadzol15 » pn kwie 29, 2013 15:16

Możliwe że przy wymianie króćca coś nie tak poskładałeś i termostat nie może się do końca otworzyć, jeśli jesteś pewny poprawności założenia króćca to raczej na pewno masz uszkodzony termostat. Co do obrotów to do sprawdzenia stycznik biegu jałowego, możliwe że nie styka. Fajnie by było gdybyś vagiem posprawdzał czy są jakieś błędy.


ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości